Telekom, probleme mari la Timişoara

telekom 4

Telekom pare să treacă printr-un moment foarte delicat. Cel puţin aşa arată situaţia de la Timişoara, unde compania a decis să anuleze sau să reducă unele servicii oferite clienţilor în momentul încheierii contractelor.

Nerespectarea promisunilor iniţiale a generat un val de nemulţumiri, care se reflectă în numărul mare al clienţilor care doresc să se deconecteze de la Telekom.

Acesta este şi motivul pentru care la sediul companiei din centrul Timişoarei se formează cozi interminabile, iar timpul de aşteptare pentru predarea echipamentelor este de 30-45 de minute.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

6 thoughts on “Telekom, probleme mari la Timişoara

  1. Eu am renunțat demult la serviciile lor execrabile. Plăteam 80 RON lunar pentru abonament de date slab, tv basic și voce minimal. Că să rămân, mi-au promis net gratis. A venit factura cu net gratis, dar totalul era mai mare că înainte. După vreo 3 luni, am reziliat contractul și… mi-au cerut banii pe netul gratuit!!! Am plecat la concurență. 50 RON pe luna, full net, tv și voce. Nu vă mai chinuiți, plecați la alți furnizori!

  2. Cozile sunt în primul rand din cauza situației actuale, pentru siguranță angajaților și tot-odată a clienților, sa recomandat sa nu între în magazin un număr mai mare de persoane decât numărul consultanților care ii poate servi ( anunț care în acest moment îl vedem în majoritatea magazinelor sau instituțiilor care au interacțiune 1 la 1 cu clientul)
    Doi la mana clienți pot opta pentru a expedia echipamentele prin curier ( metoda foarte comoda care nici nu te scoate afara din casa) cu toate astea aleg sa stea la cozi pt ca apoi sa aibe motive suplimentare sa se plângă de cât de,, de c… ,, este un furnizor sau altul.
    Articolul acesta este de c…. pt ca este incomplet, totodată arata cât de mârșava poate
    fi presa / media care publica articole în care scot în evidenta doar ce este necesar din punctul lor de vedere pentru a genera vizualizări, pt ca da ne place sa scuipam cu venin și nici nu contează contextul sau momentul, dacă avem ocazia o facem cu atât mai mult în necunostinnta de cauza.

  3. Cred ca domnișoara sau doamna Lore lucrează la compania susmentionata , iar trimiterea prin curier parca generează ceva costuri , nu e gratis , apoi , si aici ma refer la mai mulți prestatori de servicii si utilități,este binecunoscută competenta ,, consultantilor,, atît față în față cît și la call center , inclusiv așteptarea a multor , multor minute , în fundal curgînd o melodie obsedantă , neschimbată de foarte mulți ani și tot arhicunoscuta este si empatia de care dau dovada susnumitii (consultanți) , trebuie sa ai nervi de oțel aliat ca sa intri sa vorbesti cu acestia .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *