Târguri, piață bio și branduri locale

La Dumbrava atrag atenția două târguri organizate aici, respectiv Târgul agricol de primăvară și primul Târg de turism regional. Ambele vorbesc convingător și o vor face și de acum înainte despre intențiile privind dezvoltarea economiei locale, respectiv a componentelor agricultură și turism, ambele cu potențial în… Țara Făgetului.

De remarcat la evenimentele amintite nu doar prezența unor oferte diverse, ci și a posibilităților de finanțare, ceea ce întârește seriozitatea abordării. Trebuie să mai spunem că intenția locală este și aceea de a amenaja la Dumbrava o piață agroalimentară bio, proiectul pentru aceasta fiind deja pregătit.

Noua piață va promova numai produse locale, oferind standuri de vânzare gratuite producătorilor din comună. Intenția este ca finanțarea proiectului să fie făcută printr-un proiect de cooperare transfrontalieră România-Ungaria, pentru a beneficia și de consilierea partenerilor maghiari, buni profesioniști în acest domeniu.

Există în materializarea strategiei de promovare a economiei locale și un al treilea obiectiv: branduirea unor produse obținute în comuna Dumbrava. Este vorba de cireșele de Bucovăț și de căpșunile de Dumbrava.

Cum vedem, demersurile autorităților locale sunt atent focalizate, punând în lumină posibilitățile și fructificând oportunitățile.

Pe scurt, la Dumbrava există și ținte valabile, dar și o viziune și o tenacitate de remarcat în a le atinge.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns