Stadiul lucrărilor la drumul de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada A1 este de aproape 30 la sută
Mobilizare pe șantierul de la noul drum de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada A1 unde sunt peste 100 de muncitori, 55 de utilaje și peste 80 de autobasculante.
”Se lucrează la terasamente, la structuri – poduri și pasaje – la podețe, se fac diverse lucrări hidrotehnice, relocare rețele electrice de 220 kV și continuă aprovizionarea cu materiale.
CITEȘTE ȘI: Simulacru de dezbatere: administrația Fritz îi sfidează pe antreprenorii timișoreni, încălcând legi și regulamente
Stadiul lucrării este de aproape 30 la sută”, transmite Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara (DRDP Timișoara).
Antreprenorul lucrării: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A.
Sursa foto: DRDP Timișoara
Primari, presedinti de CJ, directori, ministri MT, sunt pasionati de lucrarile de drumuri. Fac nenumarate vizite pe santiere sa vada cum izvorasc banii din piatra seaca. Constructorii au trucuri verificate : toarna straturi mai subtiri decat in proiecte, schimba piatra concasata de cariera de munte cu pietris de rau la jumatate de pret. Bani economisiti pentru comisioanele polioticienilor. Drumurile noi sau cele reabilitate nu sunt durabile si este nevoie de reparatii mai dese. Mai multe fonduri publice cheltuite ca doar nu dau de la ei.