Spirite încinse în transportul public din Timișoara

Angajații din transportul public timișorean așteaptă încă salariile pe luna aprilie, conform unui mail primit la redacție, din interiorul companiei.

Exasperat de starea de lucruri ce pare fără rezolvare, un angajat ne-a trimis un fel de scrisoare deschisă, intitulată „Salvați transportul public din Timișoara!”, însă ne-a rugat să nu-i publicăm numele, de teama repercusiunilor.

CITEȘTE ȘI: Mascații au luat cu asalt evazioniștii. Percheziții masive într-un dosar cu un prejudiciu de 20 de milioane de lei

Vă prezentăm integral textul respectiv: „Din nou S.T.P.T. (R.A.T.T.) este în fierbere: angajații nu au primit salariile aferente lunii aprilie, care trebuiau să vină conform contractului colectiv de muncă, sub formă de avans în data de 25 aprilie și plata în data de 10 mai.

În ianuarie, când angajații au fost la primărie, primarul a spus că este doar o situație temporară, care se va reglementa până cel târziu în 10 februarie. Acum suntem în luna mai, iar situația este mai dezastruoasă ca în ianuarie.

CITEȘTE ȘI: Timișoreanul Dan Negru, despre umilința de care a avut parte în trafic ”Americanul”. VIDEO

Angajații acumulează restanțe la plata chiriilor, facturilor, datorii pentru întreținerea familiilor.

Promisiunile primarului s-au dovedit a fi vorbe în vânt, din moment ce însăși primăria înregistrează întârzieri la plata salariilor.

Conform contractului colectiv de muncă agreat la nivel de regie, „toate drepturile bănești cuvenite salariaților se plătesc înaintea oricăror obligații financiare ale unității”.

Conducerea regiei încalcă CCM, semnat chiar de ea, fapt ce duce la frustrări și nemulțumiri în rândul angajaților.

Ne pleacă oameni bine pregătiți profesional, motivați de un salariu sigur și de condiții de muncă decente. Amintim, dacă mai este nevoie, că personalul de bord nu are toalete la capete de linie, nu li se respectă pauza de masă, nu au un spațiu cu apă curentă.

Unde mai punem că multe din mașini au clima defectă, iar la tramvaie situația este catastrofală.

Din acele mult lăudate Armonii, mai circulă doar șase, din care trei nu au climă și merg doar dimineața pe răcoare, restul au îngroșat rândul celor defecte staționate în depou…

Firma producătoare de la Pașcani, care asigura și intervenții la Timișoara, și-a retras angajații în urma neînțelegerilor contractuale.

Deci în vara care urmează trebuie să revenim la vremurile din urmă, la rablele cele bătrâne și ramolite.

Ne întrebăm și noi: oare Timișoara chiar nu are nevoie de transport public?”.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 Răspunsuri “Spirite încinse în transportul public din Timișoara

  1. Dacă nu sunt bani pentru plata salariilor celor care chiar muncesc ,atunci de ce nu se fac restructurări în rândul celor care freacă menta și plimbă hârtii de colo – colo sau stau și urmăresc personalul de bord ?La un șofer -vatman care lucrează sunt 3-4 șefuți care supraveghează .

  2. Din pacate Primaria (adica Domnul Primar – singurul „vorbitor” din instituie) nu face decat sa ameninte, sa promita, sa faca planuri faraonice (metrou…).

    Domnule Primar: ACTA NON VERBA!

    Totul merge din ce in ce mai prost. Viitorul primar o sa promita si el si….TOT NIMIC!
    Lipsa de competente si profesionalism PESTE TOT!
    VAI SI AMAR!

Lasă un răspuns