Simonis: Extindem centura de nord a Timișoarei și o aducem la patru benzi
Continuă proiectele de dezvoltare a infrastructurii rutiere din județul Timiș urmând să fie realizată o investiție necesară cauzată de creșterea traficului în ultimii ani.
”Modernizarea actualei variante de ocolire Timișoara Nord, care leagă Calea Aradului de aeroport, va însemna amenajarea drumului la patru benzi de circulație, investiție ce va putea fi realizată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
CITEȘTE ȘI: Defecțiune la rețeaua primară de termoficare a Timișoarei! Mii de locuitori fără apă caldă
Potrivit specialiștilor CNAIR, traficul a înregistrat o creștere exponențială față de nivelul traficului de perspectivă luat în calcul prin proiectul tehnic, acesta având o valoare reală de peste 11.000 de vehicule față de estimarea inițială de 6200, iar pentru 2030 CNAIR estimează un trafic de două ori mai mare.
De asemenea, s-a constatat că, odată cu deschiderea circulației pe centura Timișoara Sud, volumul de trafic s-a mărit semnificativ și au apărut blocaje pe Timișoara Nord.
Această modernizare este mai mult decât necesară, iar investiția ar putea fi finanțată prin PT 2021-2027. Am promis că ne vom ocupa de marile proiecte ale Timișului și Timișoarei și, împreună cu Sorin Grindeanu, găsim soluții pentru ca obiectivele pe care ni le-am propus să fie puse în practică: Centura de Sud a fost finalizată, Centura de Vest este în procedură de licitație, iar acum pregătim modernizarea Centurii de Nord”, transmite Alfred Simonis, președintele ales al CJ Timiș.
Bine și-așa cu 4 benzi… DEȘI problema se putea rezolva EXTREM de simplu cu asfaltul existent: 3 benzi cu banda din mijloc de circulație alternativă (pentru depășiri), toate delimitate de linie întreruptă. Am văzut așa ceva în Moldova noastră și se circulă foarte bine. Are prioritate pe banda din mijloc cel aflat deja în manevră de depășire. Sau măcar bandă dublă alternativă, ca pe Valea Oltului:
https://www.codrutier.ro/storage/images/da6795f55509af5e1aeff04c48affb18.png
Soluții inteligente sunt destule, spre deosebire de RUȘINEA de centură de nord a orașului care a ajuns acum după ultimele isterii rutiere. Măcar înainte mai aveai soluții, linie întreruptă, etc… Acum au pus și marcajul ăla de linii continue demne de un ospiciu pentru irecuperabili, iar pe deasupra au mai pus și parapeții ăia pe mijloc care sunt de noaptea minții, parcă am fi pe cel mai periculos drum din Europa (asta în timp ce pe Transalpina există segmente EXTREM de periculoase, cu prăpăstii lângă drum, unde NU EXISTĂ parapet, de nici un fel!). Dar sigur că isteria globalisto-cică-ecologică anti-autovehicule specifică kriminalilor bruxellezo-washingtonieni duce la astfel de soluții penibile CARE AU NENOROCIT tot traficul de pe centura de nord a Timișoarei. Să te ferească Ăl de Sus să prinzi în fața ta un vehicul care merge cu 30 km/h, că faci centura aia în 30 de min. în loc de 10 min. NU AI CUM să depășești legal, prin grija imbecililor care gestionează acel drum. Să nu mai vorbesc de un eventual accident, este blocat totul complet din cauza parapeților de beton.
Propunerea mea, dacă mai există pe acolo pe la CNAIR indivizi cu mai mult de 2 neuroni: uitați de cele două jumătăți de ”bandă de urgență”, nu folosesc la nimic nimănui. Scoateți parapeții ăia de neam prost, ștergeți marcajul existent și faceți 3 benzi cu linie întreruptă între ele. AM MĂSURAT asfaltul de curiozitate și ESTE loc pentru 3 benzi, lipsește doar bunăvoința. SE POATE REZOLVA în maxim 10 de zile. De muncă, nu de filozofii satanisto-globaliste. Și cu investiții MINIME.
Iar dacă într-o bună zi se mai lărgește centura aia la 4 benzi, să fie primite, nu ne supărăm.
Și piste de bicicleta nu facem? Timisoara – Arad? Timisoara – Buziaș?
autostrada aia cu 3 benzi din moldova e cea mai plina de accidente din toata tara.
Într-adevăr, oltean obraznic… Las că se circulă mai bine la voi la Strehaia, mânca-ți-aș!