Cu restanțe salariale despre a căror rezolvare nu s-a mai pomenit nimic în ultimele zile, Societatea de Transport Public Timișoara (fosta Regie Autonomă de Transport Timișoara – RATT) are o problemă mult mai importantă: cum va arăta logo-ul noii entități.
După cum aflăm de pe forumul societății (sau al regiei, pentru că lucrurile nu sunt încă limpezi), au existat mai multe variante de logo, dar s-a optat pentru una care nu a fost apreciată de public.
Aceasta se prezintă ca un fel de cerc în culorile roșu-galben-albastru (ceea ce ar simboliza faptul că STPT își începe activitatea în anul centenarului Marii Unirii de la 1918). În mijloc are o mare cruce roșie, iar în fiecare sfert astfel creat se află câte unul din cuvintele denumirii: Societatea – Transport – Public – Timișoara.
Primarului Nicolae Robu nu i-a plăcut logo-ul, care este deja uitilizat pe pagina de internet a STPT. „Așa ar vrea unii să arate noua siglă a RATT, după transformarea din regie în societate comercială! O spun ferm: nu va arăta așa!”, a scris edilul pe pagina sa de socializare. Reacțiile timișorenilor nu au întârziat.
„E crucea roșie sau ce este?”;
„Mijloacele de transport sunt ambulanțe?”;
„Deși e cumva sugestivă sigla, în ritmul ăsta, se pune cruce transportului în comun din oraș”;
„Din partea mea, sigla poate arăta oricum. M-ar interesa mai mult ca autobuzele să circule conform orarului afișat, nu unul da, două nu”;
„Cred că ar trebui să vă preocupe mai mult transportul. E jalnic. Sigla deranjează mai puțin”;
„Ar trebui o siglă care reprezintă transportul în comun, nu crucea roșie” – sunt doar câteva dintre opiniile exprimate de cei care au urmărit mesajul primarului.
Deocamdată, situația noului logo al STPT nu s-a clarificat. De fapt, nu se știe nici de la ce dată regia va deveni societate comercială și cine o va conduce, nici dacă s-au găsit bani pentru salariile angajaților…