Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și viceprimarul Ruben Lațcău s-au întâlnit cu reprezentanții CNAIR și ai companiei care realizează studiul de fezabilitate pentru a discuta despre traseul Centurii de Vest a municipiului.
CITEȘTE ȘI: A murit Prințul Philip, soţul reginei Elisabeta a II-a a Marii Britanii
„Vă reamintesc că acest proiect, care va închide inelul de centură al Timișoarei, a fost ignorat timp de aproape 15 ani, însă Ministerul Transporturilor, condus de Cătălin Drulă, a decis că această porțiune de centură va avea două benzi pe sens și a alocat anul acesta 2,3 milioane de lei pentru studiul de fezabilitate. Un pas important a fost realizat la întâlnire, când am putut discuta cele patru variante de traseu aflate în lucru. Din acestea vor rămâne la final două, iar în urma analizei multicriteriale se va alege traseul final. Fiindcă Centura de Vest este importantă și pentru locuitorii din zona periurbană, i-am invitat la discuțiile de la Primăria Timișoara și pe reprezentanții Primăriei Săcălaz, astfel încât să nu repetăm greșelile din trecut legate de conectivitatea celor care locuiesc în zona metropolitană”, a explicat Dominic Fritz.
Edilul a mai menționat: „Timișoara se folosește astfel cu cap de alocările bugetare record venite anul acesta de la Ministerul Transporturilor, condus de colegul meu Cătălin Drulă: Centura de Sud a primit o alocare de 100 de milioane de lei pentru continuarea lucrărilor în acest an; la 1 martie a fost dat ordinul de începere a lucrărilor la noua descărcare de pe A1, pe la Sânandrei, un proiect de peste 200 de milioane de lei; a fost ales traseul pentru viitoarea autostradă Timișoara-Moravița, ruta exactă urmând să fie stabilită în urma proiectării; 2,3 milioane de lei sunt alocate pentru studiul de fezabilitate al Variantei ocolitoare de vest a Timișoarei, care va intra în proiectare și execuție anul viitor”.