Sănătatea, în contact cu asiguraţii

Peste 15.000 de informaţii a furnizat Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Timiş, prin Biroul de relaţii cu asiguraţii, pe parcursul anului trecut.

CITEȘTE ȘI: Meteorologii, anunț-surpriză – Se încălzește vremea! Prognoza meteo pentru o săptămână

Cele mai multe dintre ele, 14.720, au fost oferite la TEl verde. Persoanele care au sunat au fost interesate, printre altele, de modalitatea de asigurare, lista furnizorilor aflaţi în contract cu CJAS Timiş, cardul naţional de asigurat, cardul european de asigurat şi formulare europene, precum şi de serviciile de îngrijiri la domiciliu.

CITEȘTE ȘI: „Rabla pentru electrocasnice” continuă și în acest an. Vezi comercianții agreați în Timișoara

Tot în 2018 s-a răspuns în scris şi prin e-mail la 404 scrisori, ce făceau referire la asistenţa medcială dentară, asistenţa medicală spitalicească şi din ambulatoriu, precum şi diverse solicitări care nu aveau legătura cu activitatea proprie.

CITEȘTE ȘI: Schimbare importantă privind permisul în 2019!

„Vreau să le mulţumesc asiguraţilor şi celor care ne solicită prin diverse canale de comunicare pentru faptul că au încredere în instituţia noastră şi îi asigur că şi de acum înainte vom încerca să fim cât mai operativi în relaţiile cu colaboratorii şi cu toţi cei care apelează la serviciile oferire de CJAS Timiş.

CITEȘTE ȘI: Drum anevoios spre școală și spre serviciu

Îi rog să ne sesizeze în continuare dacă întâmpină dificultăţi în obţinerea serviciilor medicale de care au nevoie, pentru că vom încerca să rezolvăm toate problemele sesizate”, a declarat Victor Dumitraşcu, preşedinte-director general al CJAS Timiş.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns