Reacţia Lidl, după ce un client a murit într-un magazin din Timişoara

Lidl România a remis un comunicat de presă, în cazul nefericitului eveniment privind decesul unui client într-un magazin din Timişoara.

„Ca urmare a incidentului petrecut, în 19 februarie 2020, în magazinul Lidl de pe strada Iosif Bulbuca, din Timișoara, când unui client i s-a făcut rău la scurt timp după ce a intrat în magazin, dorim să transmitem gândurile și sincerele noastre condoleanțe familiei greu încercate în aceste momente.

Colegii noștri au intervenit imediat, atât pentru acordarea primului ajutor, cât și pentru apelarea serviciului de urgență 112, însă, din păcate, eforturile salvatorilor au fost zadarnice.

Totodată, le cerem scuze clienților noștri care au fost expuși, fără voia lor, la intervenția autorităților competente”, a comunicat compania.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 Răspunsuri “Reacţia Lidl, după ce un client a murit într-un magazin din Timişoara

  1. Oare in cadrul Mall exista un punct de Prim Ajutor cu personal instruit, profesionistcu dotare minimala? Uneori si incercarea de ajutor facuta necorespunzator poate fi daunatoare.Locul trebuia izolat si magazinul inchis -20 minute,ca n-ar fi intrat in faliment!

  2. Daca vouă,cei care comentați și faceți atâta tam-tam din chestia asta vă murea un om la locul de muncă, vă mai trecea prin minte să faceți ceva? Oamenii aia au fost pusi poate în cea mai grea situație din viața lor, majoritatea comentacilor s-au strâns sa filmeze și să dea din gură,nu a sărit unul să acorde primul ajutor, așa cum angajații LIDL au făcut. Va place să stați cu nasul în Facebook în vârful canapelei și să ii blamați pe alții care sunt puși în asemenea situații. E foarte logic,angajații au mers să acorde primul ajutor,nu să dea oamenii afară. Chiar și în cazul în care ar fi făcut asta,cineva tot se gândea să spună ceva negativ legat de asta

  3. Indiferent de ce salarii le da angajaților , nu se va schimba nimic , comportamentul va fi tot acelasi , adică de nota 5 cu minus , ca sa fiu indulgent , la cel de pe Calea Torontalului , unde merg mai des , angajatii nu fac față la numărul mare de clienti , nu ca sînt prea puțini , ci pentru ca nu isi dau nici un interes , începînd de la curățenie , aranjatul mărfii pe raft , cozile de la casele de marcat , lipsa frecventa a unor produse , după amiază , lapte , lapte batut , sana , acel înlocuitor de saorma etc etc etc

Lasă un răspuns