RATT a rămas în vacanță, spre nemulţumirea timişorenilor. Să aştepţi 30 de minute în staţie… parcă e prea mult!

ratt

Vacanța de vară s-a încheiat, dar Regia Autonomă de Transporturi Timișoara continuă politica de funcționare în regim de avarie. Elevii și studenții s-au reîntors pe băncile școlii, prin urmare numărul de călători a crescut considerabil.

Cu toate acestea, mijloacele de transport în comun în zona de nord a municipiului sunt la fel de puține ca în perioada verii, iar timpii de așteptare, la fel de mari. S-a ajuns până într-acolo încât un călător să parcurgă trei kilometri într-o oră (!), jumătate de timp petrecându-l în stația RATT.

Oamenii au început să facă unele comparații între călătoriile cu mijloacele de transport în comun din epoca socialistă și cele actuale, rezultatul fiind în defavoarea prezentului!

În cadrul regiei se poartă discuții cu privire la această problemă, căutându-se vinovați, nu neapărat soluții. Se invocă traficul prea mare, lucrările de infrastructură care îngreunează deplasarea, numărul mic de șoferi, dar și faptul că cetățenii nu depun suficiente sesizări. Despre cea mai viabilă soluție în contextul dat – suplimentarea numărului de autobuze și troleibuze – se vorbește puțin și în șoaptă.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 thoughts on “RATT a rămas în vacanță, spre nemulţumirea timişorenilor. Să aştepţi 30 de minute în staţie… parcă e prea mult!

  1. si asta in cazuri fericite … sunt situatii cand stai 42 de minute! si apoi inca 42 in trafic, ca, doar ne mandrim cu semafoare cate-n luna si-n stele …

  2. Asa este! Dimineata, intre ora 7 si 8 , la statia Virgil Simionescu – autobuz Expres 7 -, nu reusesc toti oamenii sa urce in autobuz. Personal, in legatura cu respectarea graficului acestui expres, am facut nenumarate sesizari,insa vesnic au scuze : traficul aglomerat, personal insuficient, autobuze defecte. Personal, sunt de parere ca ar trebui privatizati, sa vad ce justificari ar aduce patronului lor in aceste situatii?

  3. 4 semafoare pe intersectie?4, 4, chiar asaaa, 2 la stinga si doua pe dreapta si nu mai pune la socoteala 3min.de asteptare. Cine, plateste?

  4. Care este eficienta interventiei domnului primar privind transportul in comun? Zero, sau chiar NEGATIVA: E MAI RAU!
    Conducerea „competenta” a regiei E MAI TARE!
    Cati dintre consilierii Timisoarei si ai Timisului merg cu mijloace de transport in comun?
    Nici primarul si nici directorii RATT nu se demit cu transportul in comun!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *