Programul de lucru cu publicul al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor

În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul cu publicul între 21 decembrie 2018 şi 7 ianuarie 2019.

În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.). Astfel, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 21.12.2017, iar prima zi lucrătoare 07.01.2018, cu unele excepţii.

La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, în perioada 17 decembrie 2018 – 11 ianuarie 2019, pentru primirea cererilor se menţine programul existent de lucru cu publicul, programările făcându-se numai online, cu excepţia ghişeului destinat cazurilor sociale.

La eliberări acte de identitate, în 24, 25, 26, 31 decembrie 2018, programul de lucru cu publicul va fi suspendat, în 27 decembrie, va fi deschis între orele 8,30-16,30, în 28 decembrie, între orele 8,30-13, în 1,2 ianuarie 2019 – programul de lucru cu publicul va fi suspendat, în 3 ianuarie, orele 8,30-16,30, în 4 ianuarie 2019, orele 8,30-13.

Serviciul de Stare Civilă, în perioada 24 decembrie 2018 – 4 ianuarie 2019, va avea următorul program de lucru cu publicul: Biroul înregistrări naşteri și cel de înregistrări căsătorii – în 27, 28 decembrie și 3,4 ianuarie – orele 8,30-12; în 24, 25, 26, 31 decembrie și în 1 și 2 ianuarie va fi închis. La Biroul înregistrări decese va fi deschis în 24, 26 și 31 decembrie și în 2 ianuarie, între orele 10-12; în 27 și 28 decembrie, între orele 14-16; în 3 și 4 ianuarie, între orele 8,30-12 și 14-16.

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse I Est – Biroul garaje, cimitire, coşerit şi spaţii utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 21.12.2018 până în 14.01.2019. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci şi încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara va fi: 24, 25 şi 26.12.2018 – închis; 27 şi 28.12.2018, între orele 9-12; 31.12.2018, 1 şi 2.01.2019 – închis. Din data de 3 până în 11.01.2019, va fi deschis între orele 9-12. Programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit se va face telefonic la numărul 0256-433.211 în intervalul orar 8,30-16.

Direcţiile Urbanism şi Dezvoltare Urbană vor relua programul cu publicul în 14.01.2019, cu excepţia Serviciului Banca de Date Urbană care va prelua şi va elibera până în data de 21.12.2018 şi începând cu data de 3.01.2019 următoarele acte: adeverinţe pentru denumire stradală, adeverinţe pentru număr poştal şi documente depuse cu taxă de urgenţă.

Centrul de Informare Turistică – programul de lucru între 21.12.2018 – 14.01.2019 va fi: luni-vineri, între orele 10-18; sâmbătă, între orele 10-14; duminică – închis. În zilele 24, 25, 26, 31 decembrie 2018, 1 și 2 ianuarie 2019 programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

La Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, ultima zi de program cu publicul va fi 21.12.2018, programul fiind reluat în 14.01.2019, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată, vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi a taxelor locale va fi reluată din 14.01.2019.

Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local, în perioada menţionată, atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.

Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 21.12.2018, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din 14.01.2019. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 21.12.2018.

Având în vedere dispoziţiile legale în vigoare, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2018 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/ terenurilor/ mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2018.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Programul de lucru cu publicul al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor

  1. BRAVO lor! Dupa ce s-au „spetit” muncind tot anul acum vine un relax binemerit.
    ma mir ca n-au inchismacar vreo 2 luni!
    Halal administratie! vad ca in 24, 25 si 26 nici „sa mori” nu poti ca n-ai unde plati taxa de inhumare!?????

Lasă un răspuns