Program special la Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara pentru alegerile parlamentare

Program modificat la Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara, în perioada Sărbătorilor Pascale

Program special la Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara pentru alegerile parlamentare

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.

Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, programul de lucru va fi următorul:

Sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00

Duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00

În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:

program 1
”În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri.

CITEȘTE ȘI: Invitaţie la Banat Brunch de iarnă. Gazde sunt producători locali din Denta și împrejurimi

Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la [email protected]”, transmite Primăria Timișoara.


Opiniile exprimate în articolele publicate pe RENASTEREA.RO aparţin în exclusivitate autorilor! Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *