Primarul Timişoarei a prezentat „rezultatele spectaculoase ale administrației Robu în modernizarea sistemului de transport în comun”

Nicolae Robu3

Printre realizările actualei administrații timișorene, despre care trebuie neapărat să aflăm dacă citim pagina de socializare a primarului, se numără și „Rezultate spectaculoase ale administrației Robu în modernizarea sistemului de transport în comun al Timișoarei”, un fel de laudă de sine în nouă puncte.

Avem acolo înșirate, ca merite aproape personale, cinci proiecte europene depuse pentru finanțare încă din 2011, o investiție privată fără autorizație, plata ratelor la troleibuzele și autobuzele cumpărate tot anterior, precum și cele două tramvaie reabilitate.

Dacă în administrația anterioară la Timișoara au fost aduse troleibuze și autobuze noi, despre tramvaie nu se poate spune acelați lucru, locuitorii orașului fiind siliți să se deplaseze cu aceleași rable pe care nemții le-au considerat bune de dat la fier vechi încă din secolul trecut. La o analiză mai rece, rezultatele nu sunt nici pe departe atât de spectaculoase ca în enunț și, dacă realitatea cotidiană nu ar fi atât de tristă, afirmațiile ar putea fi chiar distractive.

Pentru timișorenii de rând, titlul „Rezultate spectaculoase ale administrației Robu în modernizarea sistemului de transport în comun” ar putea stârni mai mult mirare decât entuziasm.

Le redăm în forma lor atât de originală: „1. Plata contravalorii a 25 dintre cele 50 troleibuze licitate de administrația Ciuhandu, adică a nouă milioane de euro (25 buc. x 359.500 euro/buc); administrația Ciuhandu a achitat 17 dintre cele 50 troleibuze (mai sunt de achitat opt troleibuze); 2. Plata contravalorii a 19 dintre cele 30 autobuze articulate licitate de administrația Ciuhandu, adică a 8,1 milioane de euro (19 buc. x 421.304 euro / buc); administrația Ciuhandu a achitat trei dintre cele 30 de autobuze (mai sunt de achitat opt autobuze); 3. Cvasi-înnoirea parcului de tramvaie cu două tramvaie reabilitate prin înnoire a tot ce conțin în afară de șasiu și de roți și darea în lucru a alte 12 bucăți; 4. Crearea sistemului intermodal de transport public mijloace auto – biciclete (25 stații, 300 de biciclete) – gratuit; 5. Crearea subsistemului de transport public cu vaporete – în curs de realizare (s-au amenajat nouă stații și s-au comandat 7 vaporete, din care două sunt finalizate, iar cinci vor fi finalizate până în 30.06.2016) – gratuit; 6. Reabilitarea liniei de tramvai pe str. Ștefan cel Mare; 7. Extinderea liniei de troleibuz 14 până în Dumbrăvița; 8. Extinderea liniei de troleibuz 11 până în Ghiroda; 9. Extinderea liniei de tramvai 7 în Calea Șagului până la mall-ul NEPI”.

Citiţi articolul pe larg în ziarul „Renaşterea bănăţeană” de miercuri, 23 martie!

 


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “Primarul Timişoarei a prezentat „rezultatele spectaculoase ale administrației Robu în modernizarea sistemului de transport în comun”

  1. in comparatie cu ce a fost in administratia anteriorului, chiar se vede ca altfel sta treaba, in ciuda acuzelor si a slabei administrari, de bicicletele se folosesc cateva mii de utilizatori (date oficiale), cu tramvaiul nu te mai batai asa de rau, iar extinderea liniilor de tb chiar e un lucru bun !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *