Primăria Timișoara are call center pentru înscriere la vaccinare

Primăria Timișoara a înființat un call center pentru înscrierea și programarea în platforma națională de vaccinare împotriva Covid-19. Acesta se adresează locuitorilor orașului Timișoara, care sunt ajutați de angajații Direcției de Asistență Socială să se programeze pentru vaccinare.

Prin intermediul telefonului, operatorii întocmesc fișa de înscriere și apoi o depun pe platformă. Ulterior, Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara anunță persoana despre data, ora și centrul de vaccinare la care a fost programată.

„De luni până duminică, inclusiv, în intervalul orar 8-19 timișorenii pot apela acest număr de telefon dacă doresc să se programeze în vederea vaccinării. Apelul va fi preluat de către un angajat al Direcției de Asistență Socială, care va întocmi în acest sens o fișă de înregistrare, îl va înscrie pe platforma națională și îl va programa la un centru de vaccinare, respectiv o echipă mobilă (dacă situația medicală impune acest lucru), atunci când platforma va permite programarea, în funcție de numărul disponibil de vaccinuri existent în Timișoara”, au anunțat reprezentanții Primăriei Timișoara.

Primarul Timişoarei, Dominic Fritz, s-a declarat nemulțumit de modul în care este organizată campania națională de vaccinare. El a spus că cele 7 fluxuri de vaccinare care vor fi alocate Timişului din 8 februarie sunt prea puţine, la fel ca şi dozele de vaccin trimise în judeţ.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

2 Comments
pion 28 ianuarie 2021
A facut rost si de vaccin ,PMT?
Mirelak 28 ianuarie 2021
Bună ziua, Care este numărul acelui call center? Si de cand poate fi accesat