Personalul nepregătit, cea mai mare problema a staţiunii Băile Herculane

Eforturile investitorilor de a readuce staţiunea Băile Herculane în atenţia turiştilor par sortite eşecului din cauza lipsei de personal.

In ciuda cursurilor la care au participat angajatii hotelurilor si ai teraselor, ei lasa un gust amar celor care aleg sa isi petreaca zilele libere sau concediul pe malurile Cernei.

Problema personalului care sa stie sa respecte clientii este de ani de zile si, cel putin deocamdata, doar cativa dintre administratorii de unitati hoteliere au reusit sa o rezolve, conform resita.ro.

Ultimele saptamani au adus la Herculane un val urias de turisti, dar oamenii nu au fost toti incantati de ce au gasit. Pe paginile de socializare ale pensiunilor si hotelurilor, comportamentul ospatarilor si al angajatilor unora dintre ele a fost taxat, oamenii reclamand amatorismul celor care trebuiau sa ii trateze ca acasa.

Ospatarii sunt cei mai contestati, turistii reclamand faptul ca pentru o comanda se sta mai bine de o ora, iar cameristele sunt obraznice si intorc spatele clientilor, chiar daca doar li se cere un prosop in plus.

O situatie care i-a facut pe turisti sa se revolte a fost aceea ca li se scot banii cu forta din buzunar, fara sa li se spuna de la inceput ca nu au inclus in pret, spre exemplu, folosirea piscinei din curtea pensiunii sau a hotelului.

Din pacate, cei mai nemultumiti dintre turisti sunt ori straini, ori veniti de la sute de kilometri departare.

Poate nu ar fi rau ca managerii de pensiuni si hoteluri sa ia masuri de fiecare data cand un turist le atrage atentia ca lucrurile nu sunt in ordine, altfel investitiile facute in reabilitarea turismului la Herculane s-ar putea sa fie in zadar.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns