O pisică uitată în cala unui avion a călătorit de trei ori între Noua Zeelandă și Australia în 24 de ore

O pisică uitată în cala unui avion a călătorit de trei ori între Noua Zeelandă și Australia în 24 de ore

O pisică uitată în cala unui avion a călătorit de trei ori între Noua Zeelandă și Australia în 24 de ore

O pisică Maine Coon pe nume Mittens a fost lăsată, din greșeală, în cala unui avion și a făcut trei călătorii în 24 de ore între Noua Zeelandă și Australia.

Mittens, în vârstă de 8 ani, trebuia să călătorească cu familia sa din Christchurch, Noua Zeelandă, până la noua lor casă din Melbourne, Australia, pe 13 ianuarie. Dar proprietara Margo Neas a declarat miercuri că, în timp ce aștepta ca Mittens să fie descărcată din zona de marfă a avionului, au trecut trei ore fără niciun semn de la pisică.

În acel moment, personalul de la sol i-a spus lui Neas că avionul s-a întors în Noua Zeelandă – cu Mittens încă la bord. Drumul de întoarcere presupune aproximativ 7 ore și jumătate în aer.

„Am spus, cum se poate întâmpla asta? Cum se poate întâmpla asta? Doamne”, a spus Neas, scrie CNN, citat de antena3.ro.

Pilotul Air New Zealand a fost informat despre pasagerul suplimentar în timpul zborului și a pornit încălzirea în cală pentru ca Mittens să se simtă confortabil, a adăugat ea. Neas a fost informată că un scaun cu rotile stivuit a obturat vederea unui manipulant de bagaje asupra cuștii lui Mittens.

CITEȘTE ȘI: A murit Cornel Oțelea, singurul handbalist român care a câștigat de trei ori titlul mondial

„Nu a fost un început grozav pentru noua noastră viață în Melbourne, pentru că nu aveam familia, nu eram compleți”, a spus ea.

Dar povestea a avut un final fericit. Compania de mutare a animalelor de companie pe care Neas a folosit-o pentru a aranja călătoria lui Mittens s-a întâlnit cu pisica la întoarcerea ei în Christchurch și s-a asigurat că este din nou în avion pentru o altă călătorie spre Melbourne – de data aceasta doar dus.

Mittens slăbise, dar în rest era nevătămată.

„Practic, a fugit în brațele mele și s-a cuibărit aici și a oferit cele mai mari îmbrățișări din toate timpurile”, a spus Neas. „A fost o mare ușurare.”

Air New Zealand va rambursa toate costurile asociate cu călătoria lui Mittens și și-a cerut scuze pentru suferința cauzată, a declarat compania aeriană într-o declarație.

„Vom colabora îndeaproape cu operatorul nostru de la sol din Melbourne pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla”, a declarat purtătoarea de cuvânt Alisha Armstrong.

Între timp, Mittens, care de obicei nu este un animal de companie afectuos, este „cea mai afectuoasă”, a spus Neas.

„Pisica primește toată atenția pe care o dorește acum, pentru că suntem absolut și complet ușurați să o avem înapoi.”


Opiniile exprimate în articolele publicate pe RENASTEREA.RO aparţin în exclusivitate autorilor! Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *