
O pisică uitată în cala unui avion a călătorit de trei ori între Noua Zeelandă și Australia în 24 de ore
O pisică Maine Coon pe nume Mittens a fost lăsată, din greșeală, în cala unui avion și a făcut trei călătorii în 24 de ore între Noua Zeelandă și Australia.
Mittens, în vârstă de 8 ani, trebuia să călătorească cu familia sa din Christchurch, Noua Zeelandă, până la noua lor casă din Melbourne, Australia, pe 13 ianuarie. Dar proprietara Margo Neas a declarat miercuri că, în timp ce aștepta ca Mittens să fie descărcată din zona de marfă a avionului, au trecut trei ore fără niciun semn de la pisică.
În acel moment, personalul de la sol i-a spus lui Neas că avionul s-a întors în Noua Zeelandă – cu Mittens încă la bord. Drumul de întoarcere presupune aproximativ 7 ore și jumătate în aer.
„Am spus, cum se poate întâmpla asta? Cum se poate întâmpla asta? Doamne”, a spus Neas, scrie CNN, citat de antena3.ro.
Pilotul Air New Zealand a fost informat despre pasagerul suplimentar în timpul zborului și a pornit încălzirea în cală pentru ca Mittens să se simtă confortabil, a adăugat ea. Neas a fost informată că un scaun cu rotile stivuit a obturat vederea unui manipulant de bagaje asupra cuștii lui Mittens.
CITEȘTE ȘI: A murit Cornel Oțelea, singurul handbalist român care a câștigat de trei ori titlul mondial
„Nu a fost un început grozav pentru noua noastră viață în Melbourne, pentru că nu aveam familia, nu eram compleți”, a spus ea.
Dar povestea a avut un final fericit. Compania de mutare a animalelor de companie pe care Neas a folosit-o pentru a aranja călătoria lui Mittens s-a întâlnit cu pisica la întoarcerea ei în Christchurch și s-a asigurat că este din nou în avion pentru o altă călătorie spre Melbourne – de data aceasta doar dus.
Mittens slăbise, dar în rest era nevătămată.
„Practic, a fugit în brațele mele și s-a cuibărit aici și a oferit cele mai mari îmbrățișări din toate timpurile”, a spus Neas. „A fost o mare ușurare.”
Air New Zealand va rambursa toate costurile asociate cu călătoria lui Mittens și și-a cerut scuze pentru suferința cauzată, a declarat compania aeriană într-o declarație.
„Vom colabora îndeaproape cu operatorul nostru de la sol din Melbourne pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla”, a declarat purtătoarea de cuvânt Alisha Armstrong.
Între timp, Mittens, care de obicei nu este un animal de companie afectuos, este „cea mai afectuoasă”, a spus Neas.
„Pisica primește toată atenția pe care o dorește acum, pentru că suntem absolut și complet ușurați să o avem înapoi.”