Noutăți de pe șantierul centurii de sud a Timișoarei

„Dacă anterior anunțam că echipele antreprenorului Tirrena Scavi sunt mobilizate în principal în zonele localităților Utvin, Moșnița Nouă și Ghiroda, săptămâna aceasta s-a reactivat și frontul de lucru de pe raza comunei Giroc. La km 11+576 a început forarea pilelor și coloanele culeei 2.

Începem traseul șantierului de la Utvin. De la km 0+600 a început curățarea terenului de betoane și de șinele dezafectate ale unei foste linii CFR, iar câțiva kilometri mai departe continuă decopertarea stratului vegetal, până spre km 5+400 (nodul rutier cu DN 59).

De la km 2+820 la km 3+100, s-a realizat stabilizare cu dorosol. În zona comunei Moșnița Nouă, la km 18+177 s-a terminat de betonat ultima pilă, iar echipa s-a mutat la forajele de la Giroc. Pe sectorul km 19+300 – km 20+700 a fost făcută stabilizarea cu dorosol și s-a lucrat la decopertarea stratului vegetal din zona parcării de scurtă durată de la km 19+870.

La Ghiroda, la km 24+740 (malul canalului Bega) a început amenajarea platformelor pentru podul provizoriu, s-au betonat platformele și s-a făcut umplutura pentru a stabiliza malurile. Cercetările arheologice de la situl 5, de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, au fost încheiate, iar echipele Muzeului Național al Unirii Alba Iulia s-au mutat la situl 7, aflat la km 4+132 – km 4+500, între Utvin și DN 59 (Timișoara – Moravița). Lucrările au fost atacate în 12 puncte pe traseul viitoarei centuri de sud a Timișoarei.

În șantier se află peste 150 de persoane (muncitori, ingineri topografi, tehnicieni etc.), antreprenorul având la dispoziție în șantier peste 80 de utilaje”, au anunțat reprezentanții Direcției Regionale Drumuri și Poduri Timișoara.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns