Noua conducere pune Societatea de Transport Public Timişoara pe șine

Au trecut două luni de când la STPT (fosta RATT) s-a schimbat conducerea, cea precedentă având o vechime de zece ani.

Sorin Supuran , noul șef al transportului public din Timișoara, a anunțat, ieri, că și-a format o echipă, alături de care se străduiește să rezolve problemele societății.

Una dintre cele mai stringente este legată de plata salariilor către angajați, care va ajunge la zi la jumătatea lunii septembrie.

Deocamdată, oamenii au primit o jumătate din salariile pe luna iunie, iar STPT are de încasat de la Primăria Timișoara încă 14 milioane de lei. Managerul a rezolvat problema concediilor de odihnă, pe care cei de la STPT le primeau cu multă zgârcenie și, în consecință, apelau la varianta concediului medical.

Necazurile nu s-au oprit, însă. Astfel, furnizorul de energie electrică, fără de care nu funcționează nici tramvaiele, nici troleibuzele, a cerut o mărire a tarifului, la nici o lună de la semnarea contractului. La ora actuală, STPT este pe cale să semneze un nou contract, cu o altă firmă, care le va oferi facilități și angajaților.

Fostul manager, Ioan Goia, a făcut mai multe plângeri prealabile, depuse de fostul avocat al STPT, beneficiar al unui onorariu de 37.000 de lei pentru înregistrarea unor documente la Oficiul Registrul Comerțului.

Sorin Supuran a stopat și contractul de 240.000 de lei pe an pentru închirierea de uniforme, iar cu banii pentru o lună s-au cumpărat peste 300 de uniforme noi pentru angajați.

O veste bună ar fi că ANAF a aprobat casarea a 120 de poziții din obiectele de inventar aflate sub sechestru, cu condiția ca din valorificarea acestora să se mai achite din datorie.

Raportul de audit promis (și efectuat) de Sorin Supuran se află în faza de redactare și va fi discutat în adunarea generală a acționarilor, un exemplar urmând să fie depus la Camera de Conturi, după care va fi adus și la cunoștința publicului.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Noua conducere pune Societatea de Transport Public Timişoara pe șine

  1. Ar trebui investit in dezvoltarea liniilor de tramvai catre comunele limitrofe unde poate circula ca metrou usor. In locul firobuzului, tramvaiul are avantajul ca circula pe propriul traseu si poate dezvolta viteze superioare transportului auto

Lasă un răspuns