Noi reguli pentru trimiterea documentelor la Curtea de Apel Timișoara

Curtea de Apel Timişoara a pus la dispoziția justițiabililor un număr de fax (0256-493768) și o adresă de mail ([email protected]) la care se pot trimite documente la dosarele aflate pe rolul instanței.

Reprezentanții Curții de Apel au constatat, în ultimul timp, că pe adresa electronică sunt trimise zeci de e-mail-uri cu multe documente ataşate, de dimensiuni foarte mari, sau cu arhive (ce conțin mai multe documente) ce nu pot fi deschise din cauza lipsei soft-ului necesar dezarhivării. Pentru listarea acestor documente au apărut probleme tehnice din cauza suprasolicitării aparaturii.

”Prin urmare, conducerea Curţii de Apel Timişoara a decis ca părţile şi reprezentanţii acestora care doresc să utilizeze poşta electronică sau pentru transmiterea unor documente în vederea ataşării lor la dosare sunt îndatorate să respecte următoarele reguli: e-mailul şi fișiere atașate se trimit pe adresa de mail a instanţei cu cel puțin 24 de ore înaintea ședinței de judecată; fișierele atașate se trimit doar în format PDF; fișierele atașate nu pot avea cumulat o dimensiune mai mare de 3 Mb; mesajul tip e-mail cu privire la care s-a reușit tipărirea documentelor ataşate va primi un mesaj de răspuns pozitiv de forma: „conţinutul mesajului dvs. e-mail a fost tipărit și depus la dosar”; mesajul tip e-mail la care nu s-a reușit tipărirea documentului, întrucât nu au fost respectate cerinţele anterior expuse, va primi un mesaj de forma : <<conţinutul mesajului dvs. e-mail nu a fost tipărit și depus la dosar deoarece nu s-au respectat regulile de folosire a poştei electronice>>”, au transmis reprezentanții Curții de Apel Timișoara.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns