Peste 45 de minute, într-un spaţiu inadecvat, mult prea mic, au stat timişorenii care au dorit să cumpere bilete de la Agenţia de Voiaj CFR. Chiar şi cele două angajate se plâng de cantitatea mare de muncă şi de locul mult prea înghesuit.
Instalaţia de aer condiţionat a clacat subit şi, din cauza numărului mare de clienţi, nu mai face faţă. E cald, lumea transpiră, nervii sunt întinşi la maximum, iar o doamnă supărată s-a decis să renunţe la cele două bilete la mare:
„Dacă ştiam că voi pierde timpul şi că mă voi enerva, nici nu mai veneam la agenţie. O să mergem la mare cu maşina, e mai simplu şi mai comod”. De mai bine de 25 de ani, sediul Agenţiei de Voiaj CFR Timişoara a devenit tot mai neîncăpător, mai ales în sezonul estival, când cererea de bilete e tot mai mare.
Oamenii sunt nevoiţi astfel să piardă timpul şi să se enerveze în aşteptarea unui simplu bilet de tren.
Tanara genetatie obisnuita cu smartfonul le poate cumpara pe .
.NET.