
Mulți timișeni, nemulțumiți de serviciile de curierat
Între 5.000 și 6.000 de persoane depun anual reclamații la Comisariatul Județean Timiș al Protecției Consumatorului.
CITEȘTE ȘI: ANAF: Se vând mașini de lux prin firme fantomă. Zeci de autoturisme rulate au fost verificate și în punctele de trecere a frontierei din vestul țării
Dacă anul trecut, era vorba în mod preponderent despre plângeri la adresa furnizorilor de energie, la ìnceputul acestui an, oamenii s-au arătat nemulțumiți de serviciile de curierat.
Potrivit reprezentanților instituției, reclamațiile vizează atât produsele comandate online și livrate de curieri, cât și serviciile oferite de firmele de livrare
Acest fenomen este un rezultat al creșterii continue a comerțului online și a cererii ridicate de livrări. În timp ce furnizorii de energie electrică sunt încă subiectul unui număr semnificativ de plângeri, companiile de curierat se confruntă cu provocări în gestionarea volumului mare de comenzi și livrări într-un timp rapid.