Locuitorii din Freidorf se simt uitaţi de municipalitate

freidorf

Deşi a fost promisă de nenumărate ori, reintroducerea tramvaiului 3 continuă să zacă într-un depou al nepăsării

Studiind sursele de pe internet, cu referire la istoria transportului public timişorean, putem afla că la data de „16 noiembrie 2009 a circulat pentru ultima oară tramvaiul 3.

De la această dată, linia a fost desfiinţată. În consecinţă, peste 10.000 de oameni, majoritatea din Freidorf, au rămas fără un mijloc de transport sigur şi eficient”.

Desigur, există autobuze, dar acestea nu suplinesc nicidecum tramvaiele, mai puţin poluante şi cu o capacitate mult mai mare.Municipalitatea a avut şi mai are proiecte legate de reabilitarea acestei linii de tramvai, care are perspective bune de a se extinde şi în extravilan dar, din cine ştie ce motive, paşi înainte nu s-au prea făcut.

Că o fi fost declinul evident al fostei zone industriale de pe strada Polonă, că au existat alte proiecte mai urgente sau ambele la un loc, nu se ştie.

Deocamdată, din linia de tramvai au început să dispară, pe strada Ardealul, unele porţiuni, aşa că lucrările – când şi dacă se vor efectua – trebuie să includă şi completarea acesteia.

AFLĂ DETALII DIN EDIŢIA TIPĂRITĂ DE MIERCURI, 15 iulie, A COTIDIANULUI RENAŞTEREA BĂNĂŢEANĂ


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Locuitorii din Freidorf se simt uitaţi de municipalitate

  1. Retragerea tramvaielor de pe linia trei nu se justifica ca urmare a reducerii activitatilor
    industriale de pe platforma de industrie alimentara(Fabrica de prelucrarea laptelui,
    idem ulei,idem zahar) pe baza urmatoarelor:
    -istoric aceasta linie pana la dezvoltarea platformei (anul 1983-1985)a functionat pentru transportul populatiei din Fraidorf.
    -prin dezvoltarea fabricii de zahar aceasta si-a construit blcuri pentru muncitori care
    sunt ocupate si in prezent.
    -activitatea unitatii COMTIM a fost reluata
    -langa fabrica de prelucrarea laptelui s-au construit o platforma industriala cu fabrici de cabluri etc.
    -lspatiile de la fabrica de prelucrarea laptelui sunt ocupate cu activitati de depozitare si
    Comercializarea materialelor de constructii.
    Repuberea in functiune a liniei este justificata pentru populatia din Fraidorf.
    comercializarea materialelor de constructii
    Deci Dle Primar refaceti linua de tra

Lasă un răspuns