Licitație pentru modernizarea căii ferate Drobeta-Turnu Severin – Băile Herculane – Poarta

Peste 300 de minute întârziere pentru trenul care circulă pe ruta Timișoara Nord - Mangalia

Licitație pentru modernizarea căii ferate Drobeta-Turnu Severin – Băile Herculane – Poarta

CFR Infrastructură a lansat, astăzi, 12 iunie, licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare pe două loturi aferente proiectului de modernizare a tronsonului Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș, finanțat prin Programul Transporturi, scrie resita.ro.

Cele două loturi din cadrul tronsonului Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș pentru care a fost lansată licitația privind achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii feroviare sunt Lotul 4 Drobeta-Turnu Severin – Băile Herculane și Lotul 5 Băile Herculane – Poarta.

Cele două loturi au o lungime cumulată de circa 74,25 kilometri, iar valoarea financiară totală estimată a contractului este de 4,87 miliarde de lei fără TVA. Sursa de finanţare este asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Transporturi 2021 – 2027.

Durata de implementare este de 72 luni, din care 12 luni pentru proiectare și 60 de luni pentru execuție pentru Lotul 4, respectiv 60 de luni, din care 12 luni pentru proiectare și 48 de luni pentru execuție pentru Lotul 5. Firmele interesate pot depune oferte până pe 29 iulie 2024.

CITEȘTE ȘI: Atenţie, semafoare în Şag!

În luna mai au fost lansate procedurile de achiziție publică pentru alte două loturi din cadrul tronsonului Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș. Este vorba despre Lotul 3 Igiroasa – Drobeta Turnu Severin și Lotul 6 Poarta – Caransebeș, care au termen de depunere a ofertelor 1 iulie 2024, valoarea totală estimată a achizițiilor fiind de 7,35 miliarde de lei fără TVA.

„Scopul general al implementării proiectului de reabilitare a liniei de cale ferată Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, în lungime de 225,287 kilometri, vizează: îmbunătățirea infrastructurii pentru creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 km/h și cea de 160 km/h; modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV); modernizarea stațiilor și a haltelor de mișcare; modernizare poduri, podețe; reabilitarea și modernizarea clădirilor stațiilor de călători, incluzând construcțiile pasarelelor şi a tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare; montarea de panouri fonoabsorbante sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot”, precizează reprezentanții CFR Infrastructură.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *