La Timișoara amenda bate publicitatea

Capitalismul a adus în România, printre altele, o piață de desfacere liberă, cu SRL-uri, cu publicitate, dar și cu reguli impuse de o legislație stufoasă. Unii s-au străduit să le respecte, alții mai puțin, mergând până într-acolo încât au reconsiderat conceptul de libertate.

CITEȘTE ȘI: Meteorologii au făcut anunțul: cum va fi iarna 2019-2020 în România

Mai exact, au demarat procedurile pentru a face publicitate unei afaceri, omițând, însă, să mai treacă pe la organele statului pentru a obține documentele legale necesare. Anul acesta, polițiștii locali din Timișoara au sancționat 207 de persoane fizice și juridice, depistate cu nereguli privind lipsa autorizațiilor necesare pentru montarea de panouri sau alte sisteme publicitare de către societăți comerciale care își pun numele firmei pe clădirile în care își desfășoară activitatea, dar și cazuri în care au fost lipite postere și afișe publicitare, unele de mari dimensiuni, în locuri în care acest lucru este interzis

Spre exemplu, societatea AD Trend Advertising 2017 SRL a fost sancționată cu 4.000 de lei deoarece a amplasat un mesh publicitar pe o clădire de pe Splaiul T. Vladimirescu fără aviz din partea primăriei. Aceeași firmă a fost sancționată cu 3.000 de lei deoarece a mai amplasat un mesh de mari dimensiuni pe schela de pe clădirea situată pe aceeași stradă, fără aprobare.

De asemenea, un aspect important asupra căruia poliția locală atrage atenția, fiind efectuate și verificări în acest sens, este cel al cazurilor în care organizatorii de evenimente lipesc afișe publicitare pe automatele și dispozitivele de dirijare a traficului, existând posibilitatea de a produce disfuncționalități în funcționarea acestora, ceea ce implică grave riscuri în fluidizarea și siguranța traficului rutier și pietonal.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns