La fosta RATT, datoriile istorice provoacă multe neajunsuri

sorin supuran

La Societatea de Transport Public (STP) Timişoara situaţia continuă să se menţină tensionată.

Nu s-a reuşit nici până acum aducerea la zi a salariilor, lucru care se răsfrânge în activitatea societăţii.

Tot mai mulţi angajaţ se văd nevoiţi să renunţe la locurile de muncă, optând pentru joburi la alte firme sau chiar în străinătate.

Lipsa de personal calificat este receptată, indirect, şi de către populaţie, care are multe nemulţumiri legate de starea şi orarul de funcţionare al mijloacelor de transport în comun.

CITEŞTE ŞI: Jale în circulația din Timişoara

Alegerea noului consiliu de administraţie interimar, din care se va selecta unul definitiv, după 5 iunie, se speră să fie de bun augur pentru stoparea declinului de la fosta societate.

Sorin Supuran (foto), unul dintre membrii noului consiliu, spune că principalele probleme de la STP Timişoara sunt datoriile istorice către ANAF şi neplata salariilor.

“Problema forţei de muncă este una destul de serioasă, pentru că e foarte neplăcut să pierzi angajaţi calificaţi, pe care cu greu îi poţi înlocui.

Sunt oameni care se trezesc chiar la trei dimineaţa, pentru ca apoi să constate că nu îşi primesc salariile.

Nu e de mirare că mulţi au plecat în străinătate.

Nici grilele de salarizare nu sunt ridicate.

Este o criză fantastică de lucrători specializaţi.

Va trebui să insistăm pe găsirea unor soluţii pentru plata la zi a salariilor, suntem obligaţi să facem asta”, a declarat Supuran.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “La fosta RATT, datoriile istorice provoacă multe neajunsuri

  1. Asa e cand dai bani pe „Armonii” care mai apoi zac in depou, ca vaporasele. A fost o vreme cand transportul in comun avea scoala proprie pentru calificarea angajatilor, dar pe vremea respectiva atat conducerea cat si primarul circulau cu tramvaiul prin oras.

  2. Tranportul in comun in 4,5 ani va deveni istorie.Culmea din cauza edililor.Normal ca toti pleaca dar culmea ca cei mai multi sunt in pragul pensionarii.Cum tineret nu vine din urma imaginativa de unde alt personal pe un salar mic.Prefer sa lucrez de la 07- 15 decat sa ma trezesc la 03 dimineata pentru dataia de joc.

  3. Despre investitiile haotice facute de-a lungul anilor nici un cuvant??? Depoul de troleibuze di lipovei care a supt bani cu gramada finalizat in proportie de 80%si pus la pamant azi din interese obscure, investitiile fara sfarsit de la fosta linie cale de pe strada Garii. ajuns azi…loc viran…la fel la sectia reararatii dnTake Ionescu sau la sectia Autobuze din Buziasului toare ruine fupa ce au inghitit bani cu nemiluita despre toate acestea nici un cuvant….despre coruptia din sistemul de salarizare cheltuieli pe sponsorizari autocare plecate in pelerinaj in beneficiul oricui numai al STPT nu…..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *