Krepelka Motorsport, 11 podiumuri la Cupa Reşiţa

Krepelka Motorsport, 11 podiumuri la Cupa Reşiţa

Krepelka Motorsport, 11 podiumuri la Cupa Reşiţa. Etapa a treia a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă a adus în Banatul de munte crema piloţilor din România.

Cupa Reşiţa a prilejuit noi podiumuri pentru Krepelka Motorsport, un club de automobilism din Timişoara cu rezultate notabile la cel mai înalt nivel în competiţiile pe patru roţi din ţara noastră. În Valea Domanului, aşii volanului de la structura sportivă menţionată au bifat alte 11 podiumuri (opt clasări pe locul 1, două clasări pe locul 2 şi o clasare pe locul 3).

Cele mai multe clasări fruntaşe le-a obţinut titratul pilot Mihai Alexandrescu, cu o vastă experienţă, de peste patru decenii, în competiţiile automobilistice. La Cupa Reşiţa, el a obţinut următoarele rezultate: locul 1 la Dacia Revival, locul 1 la Dacia Revival grupa C, locul 1 la Cupa Dacia, locul 1 la Dacia Revival grupa 5, locul 1 la Clasa Istorice A2+B2+C2 şi locul 2 la Clasa Istorice şi la Clasa Istorice I1.

Maestru al sportului, el este pilotul cu cele mai multe podiumuri într-un singur sezon competiţional – peste 30. Tot la Cupa Reşiţa, Alexandru Krepelka, un alt maestru al sportului, şi-a respectat blazonul de multiplu campion al României în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă şi a câştigat o nouă etapă, distanţându-se la vârful clasamentului provizoriu. Pilotul timişorean a fost primul atât la clasa 7B, cât şi la grupa 7.

Colegul lor Adrian Popa s-a clasat la rândul său pe primul loc, la Dacia Revival. Nu a fost singurul său podium în Valea Domanului, el urcând pe treapta a treia la Dacia Revival general. Şi Popa conduce în ierarhia provizorie, concurând pe o Dacia 1.300 ce i-a fost pusă la dispoziţie de Mihai Alexandrescu.

Deşi se află în anul debutului competiţional, acesta reuşeşte evoluţii foarte bune în puternica întrecere organizată de Federaţia Română de Automobilism Sportiv. Pe lângă faptul că este un pilot de excepţie, Adrian Popa este şi un foarte bun preparator al maşinilor Dacia. El a contribuit şi la prepararea maşinii de curse a lui Mihai Alexandrescu, asigurând asistenţa tehnică.

„Mulţumim Consiliului Judeţean Timiş şi partenerilor privaţi Dan Lazăr (Ducodan), Mirko Peroni (Rossini), Florin Diaconescu (OPR Asfalt), Lucian Perescu (Constructim), Cristian Corlan (Corlan Trans), Adriana Dobriceanu (Murali Store), Cornel Creţu (Lic 29), Girod – Semnalizare Rutieră, Marcel Petrea (Unicornul Car), Cristian Fedor (Cooglio-XGC), Diana Szijarto (Imi Moni Oil), Remus Suiugan (Imperium), Horaţiu Haţegan (Ecorec-Tim), Călin Otescu (OTE Group), Leonard Hantig (LC Electric Plus), Mihai Ciama (Expert Petroleum Stations), Foraj Vest, Alexandru şi Mariana Pantiş (Oţel Service), Strong Build Solutions, Ştefan Dancs (Haytis Grup), Cristian Rus (RED Credit IFN), Kiki & Iri – materiale de construcţii, Pro Manucom – materiale de construcţii, Timburg – produse cosmetice, Proexib Instal, Foraj Vest (Andreea şi Damir Coici), D Auto Xpert, Tecno Ceramiche Design, Elmas Pagad (Dumitru Petrina) şi Proflex Vest”, a declarat Alexandru Krepelka.

CITEŞTE ŞI: Igor Kesar, încă un sezon la Timişoara

Din ediţia 2023 a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă au mai rămas de disputat patru etape: Trofeul Valea Uzului (29-30 iulie), Trofeul Straja (2-3 septembrie), Cupa Cheile Grădiştei (23-24 septembrie), Trofeul Câmpulung Muscel (21-22 octombrie).


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *