Înmatricularea maşinilor sub Euro 5 ar putea fi interzisă în România!

Înmatriculările maşinilor sub Euro 5 ar putea fi interzise în România! Măsura radicală face parte dintr-un plan naţional, pentru a reduce poluarea, scrie observator.tv.

Este doar una dintre măsurile prevăzute în planul de reducere a cantităţii de dioxid de carbon.

Este vorba despre un document la care încă se munceşte, dar care va trebui asumat în faţa Uniunii Europene de către Guvernul României.

În România avem acum opt milioane de autovehicule, iar 3,4 milioane sunt autoturisme mai vechi de 16 ani. Anul trecut, spre exemplu, 20 la sută dintre maşinile rulate înmatriculate în ţară au avut o vechime mai mare de 16 ani.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 Răspunsuri “Înmatricularea maşinilor sub Euro 5 ar putea fi interzisă în România!

  1. De 30 de ani tara asta e condusă de ,, deștepți ,, cu doctorate , pai de unde ma ,, desteptilor ,, vreti voi ca romanii sa isi cumpere mașini noi , din cei 1300 de lei , din acesti bani , sau din pensiile de 1000 de lei , si sînt milioane de romani cu asemenea venituri , nici de la banci nu pot sa i a credite asa cum i a italianul , spaniolul , francezul , neamtul , ca de 30 de ani statul imprumuta cel mai mult si a devenit clientul cel mai bun al bancilor , au unde sa isi plaseze banii fara probleme in loc sa finanteze companiile mici si mijlocii care sint motorul economiei , voi credeti ca Romania se rezuma numai la voi , ăștia care a ti condus tara pînă acum , si a ti depopulat o de am ajuns locul doi din lume , un adevărat exod , a ti făcut jocul producătorilor auto 30 de ani , ai comercianților de auto si mai companiilor de asigurări, a ti început cu cei 8 ani vechime , apoi cu taxa de înmatriculare , psd ul cel hulit a desființat o , ca a făcut un joc electoral , nu conteaza , dar a desființat o , nu au nemtii asemenea taxe si asemenea idei , si le tot inventati voi , am devenit sclavii acestui rca , il măresc asiguratorii cum vor mușchii lor si noi ne executăm , a ti făcut si itp ul la un an , parca starea tehnică depinde numai de vechim e , depinde de ,, n ,, factori , tot asa o tine ti de 30 de ani , în curînd o sa rămîneți voi ăștia , parlamentari , aleși locali , intr un cuvînt bugetarii , ca floarea țării , viitorul ei , este în vest , si tot acolo se nasc si se vor naste milioane de romani , dar vor fi romani numai c u numele , si o sa mai rămîneți si cu pensionarii si ceva elevi , cei de scoala generala , nu se poate trai linistit , in permanenta inventati cite ceva , omul obisnuit nu poate si el sa fie in rindul lumii , sa aiba o masinuta , chiar dacă e veche , merge si el la supermarchet , la tara , pe distanțe scurte , ca si asa nu are bani de be zînă , vreti sa ii luati si putina plăcere caŕe si o permit milioane de români , vreti ss fiti numai voi pe sosele , ăștia cu pensii speciale si de serviciu , si pensionari la 45 de ani , după o munca ,, epuizată ,, .

  2. Că, bine zici … Așa, cu ITP-ul, anual, pt. mașinile vechi ! Prieteni, din Germania, au mașini mai vechi de 15 ani ; verificarea, la doi ani !!!

  3. Mai catolici decat Papa…Adevarul e ca romanii au un nivel de trai care le permite doar masini euro 5,in Germania se cumpara si se vand masini si de 30 de ani,ba au si taxe reduse pentru acestea…Una e sa nu se permita accesul in anumite zone si alta e sa nu se permita inmatricularea…Oricum e o masura ce va fi anulata la CEDO in max o saptamana de la adoptare

Lasă un răspuns