
Mai multe trenuri sunt blocate în România, în ajun de An Nou, din cauza temperaturilor extreme. Astfel, nicio garnitură nu circulă pe magistrala Timişoara-Bucureşti, dar sunt probleme şi pe alte rute feroviare.
Traficul feroviar este oprit în judeţul Harghita, pe magistrala 400, între Izvorul Mureşului şi Izvorul Oltului, după ce o locomotivă a deraiat, iar trenul a rămas pe linie. CFR Călători anunţă că până la redeschiderea în conditii de siguranţă a circulaţiei feroviare între staţiile Izvorul Oltului şi Izvorul Mureşului, pasagerii de la trenurile aflate in circulaţie sunt transbordaţi cu mijloace auto pe distanta Izvorul Oltului – Izvorul Muresului şi retur.
De asemenea, traficul feroviar este oprit pe magistrala 900 Timişoara – Bucureşti, după ce o şină s-a fisurat din cauza frigului.
Potrivit Centrului Infotrafic al Poliţiei, în judeţul Timiş, traficul feroviar este întrerupt pe Magistrala 900 Timişoara – Bucureşti, la kilometrul feroviar 562.
Circulaţia feroviară este întreruptă din cauza unei şine care s-a fisurat în urma temperaturilor extrem de scăzute.
Totodată, pe intervalul de staţii Remetea Mare – Timișoara Est (SRCF Timișoara), din cauza temperaturilor scăzute înregistrate la nivelul solului, a fost introdusă o restricţie de viteză de 5 km/h, trenurile circulând pe porţiunea respectivă sub atenta supraveghere a personalului feroviar.
De asemenea, pe relaţiile Constanţa-Mangalia şi Medgidia-Tulcea, din cauza rafalelor puternice de vând, CFR Călători a introdus tracţiune Diesel.
S-a facut dreptate!
#SalvatiBanatul
In atentia celor care au redactat stirea si celor care au preluat informatii false verificati ceea ce scrieti. Niciodata magistrala c.f. 800 pe tronsonul Constanta-Mangalia respectiv Medgidia -Tulcea nu a fost electrificata, in consecinta si pana acum se circula doar cu tractiune diesel!
Chestia asta tine de cultura generala si oricum se invata la geografie, desigur pentru cine a frecventat scoala!!