TIMIŞOARA. Garanţie doar pe hârtie la produsele „eMAG”

„Afară e vopsit gardul şi înăuntru e leopardul” este o zicală care se potriveşte de minune la produsele „eMAG”.

În ideea de a creşte numărul vânzărilor, firma oferă tot felul de facilităţi clienţilor. Din păcate, unele sunt doar aparente, pentru că, în realitate, cumpărătorul nu beneficiază absolut deloc de cele stipulate în momentul achiziţionării produsului.

Un foarte mare semn de întrebare îl ridică garanţia oferită de firmă. Paradoxal, deşi clientul achiziţionează produsul de la „eMAG”, această firmă nu îşi asumă responsabilitatea totală în cazul defectării produsului şi pasează problema în ograda unui service, care este din Bucureşti!

Practic, tot ceea ce fac cei de la „eMAG” este doar să preia produsul defect şi să-l expedieze în Capitală, atenţie, fără a-şi asuma responsabilitatea repararii acestuia! Un client a avut ghinionul să cumpere un produs care a trebuit trimis de patru ori în service şi să se întoarcă tot de atâtea ori fără a fi reparat!

Operaţiunea este nu doar sâcâietoare, dar şi de durată, pentru că fiecare aşa-zisă „reparare” durează oficial 15 zile, iar în realitate, 20. Dacă produsul se întoarce aşa cum a fost trimis, adică defect, cei de la „eMAG” nu îşi asumă nici o responsabilitate: clientul este trimis în service-ul de la Bucureşti, pentru a-şi rezolva problema!

Şi mai cinic este faptul că, totuşi, „eMAG” oferă o soluţie alternativă la deplasarea de la Bucureşti: plăteşti o anumită sumă, aştepţi să se mai defecteze produsul de trei ori şi primeşti altul în loc! Culmea absurdului e că această „operaţiune” are chiar şi un nume: garanţie extinsă…

Nu contează nici că produsul a fost „reparat” la infinit fără nici un rezultat, nici că mai trebuie să aştepte clientul săptămâni bune, pentru că „eMAG” nu răspunde de garanţia produsului, aşa cum au comunicat cei din departamentul central al firmei.

Corect ar fi să se specifice acest lucru în momentul vânzării produsului, pentru ca potenţialul cumpărător să fie informat în legătură cu calvarul care îl aşteaptă dacă marfa se defectează.

Cum, însă, comercianţii sunt interesaţi de profit cu orice preţ, e greu de crezut că firma „eMAG” îşi va informa corect clienţii şi în legătură cu garanţia care e doar pe hârtie.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

14 thoughts on “TIMIŞOARA. Garanţie doar pe hârtie la produsele „eMAG”

  1. Nimic nou. Modelul ăsta garanție este practicat de mulți ”retaileri”. Vi s-a reparat vreodată de către Metro ceva cumpărat de acolo?? Sau Kaufland, ori alt distribuitor cu o gamă diversă de produse? Nici măcar F64 care vinde aproape exclusiv aparatură fotografică nu repară ceea ce vinde, service-ul este asigurat de firme acreditate și atestate de către producătorul obiectului în cauză. Problema nu e la vânzător ci la service, prost organizat, care probabil nu face față cantității de produse ce trebuie reparate. Iar pe certificatul de garanție scrie clar unde este asigurat service-ul, dar cine-l citește? Clientul semnează orbește și fuge acasă apoi se plânge că e păcălit. Reveniți-vă cu știrile astea cancanistice.

  2. Am avut si eu problema aceasta cu Emag… in urma cu vreo 3 ani, in cele din urma m-am impacat cu ideea si am cumparat alte produse din alte magazine

  3. Am pățit de doua ori aceasta problema din care una a fost incredibil de umilitoare (am comandat un produs la ofertă și a venit produsul comandat folosit (nu am comandat un produs resigilat), am mers sa schimb produsul respectiv și au spus ca oferta a expirat și dacă vreau îmi schimbă produsul dar trebuie să plătesc diferența de bani pentru a putea sa îl schimbe(cu același model). Super.

  4. Fiecare produs are un anumit termen de garantie, oferit de catre producator. In cazul in care produsul se strica in perioada de garantie, acesta se trimite la un service cu care colaboreaza producatorul, lista cu unitati service partenere se afla pe certificatul de garantie al produselor. Emag, Altex, Flanco, Domo si oricare magazin care vinde diverse produse nu au service propriu…e la mintea cocosului….dar cel care a scris acest articol probabil nu are nici macar atata minte 🙂

  5. Oamenii sunt nervosi in general pe lucrurile care nu le inteleg. Cand faci o operatiune, oricare ar fi ea vanzare, cumparare, schimb etc. , trebuie sa te interesezi de toate detaliile in prealabil. Faptul ca ai primit un produs gresit se datoreaza erorii umane si se poate intampla oricui, dar dupa cum spuneai puteai sa primesti banii inapoi sau sa platesti diferenta pentru ceva mai bun, cat despre garantie, varul meu a cumparat un laptop de la emag si s-a defectat cat timp era in garantie, iar cei de la emag au zis ca nu mai au modelul de piesa sa inlocuiasca asa ca putea sa cumpere ceva mai bun cu diferenta de bani sau a ales varianta a doua sa primeasca banii inapoi, exact cat a platit pe el si dupa ce s-a folosit de el 1 an. Trebuie doar sa stii sa comunici civilizat si problemele se vor rezolva. Eu am scapat laptopul pe jos si mi s-a defectat placa de baza, emag nu era obligat sa mi-o schimbe pe gratis si cu toate acesta au facut-o.

  6. Aveti perfecta dreptate. Si eu am achizitionat un calculator de la Emag. Pe langa faptul ca pe certificatul de garantie scrie clar ca perioada de garantie este de 24 luni dansii sustin ca de fapt este doar 12 luni la persoanele juridice. Si asta dupa ce a fost in service de 6 ori cu aceiasi problema care nu a fost remediata. Din pacate persoanele juridice nu pot sa mearga la Protectia Consumatorului ci doar in instanta pentru a-si cauta dreptatea. Mi-am jurat ca nu mai cumpar de la ei. Niste mincinosi. Rusine.

  7. articol scris fara documentare. unde e dreptul al replca a celor de la emag? sunt sigur ca si celelalte magazine online intampina si ele probleme.

  8. HAHAHAHAHA cat de idiot sa fi sa iei aparare acestor firme EU AM AVUT PARTE DE FLANCO!! partener cu emag am cumparat un laptop asus cu 35 mil. in 2015 garantie asus(DEPANERO AM AFLAT DUPA DESCHIDEREA PRODUSULUI) l-am trimis de la flanco iulius mall(ulterior acuzat de flanco ca de ce l-am trimis de la ei daca e defect desi initial au spus ca nu e nici o problema si ei spunandu-mi ca nu e vreo problema) l-au tinut 24 de zile in service. Aici problema,laptopul a stat intr-un depozit emag 14 zile vreo 8 zile pe drum in ultimelezile m-am inervat si i-am sunat in draci(probabil s-au saturat de mine) au rezolvat problema (tastatura nu mergeau 2 litere GREU COMPLICAT dar e depanero si flanco ce sai faci). PS: piesele au fost timise de asus dupa confirmarea defectiuni de catre depanero(ASTA SPUNE DEPANERO) a fost reparat dar angajati flanco depanero m-au umilit nu va pot demonstra dar probabil emag face la fel desi nu vreu sai acuz inca!

Lasă un răspuns