E.On Gaz, una dintre cele mai arogante companii în relaţia cu cetăţeanul, a introdus o regulă care sfidează bunul-simţ şi toacă la maximum nervii abonaţilor. Compania a trimis sms-uri prin care le solicită clienţilor să nu se mai deplaseze la ghişee:
„Ai grijă de tine şi de cei dragi. Rămâi acasă şi noi îţi oferim suport pe eon.ro sau când ne apelezi la 0800800900. Operaţiuni rapide în contul tău eon.ro/myline”, este measjul pe care l-au primit abonaţii.
Aparent, este un lucru de apreciat, dată fiind situaţia generată de pandemia coronavirusului. În realitate, lucrurile sunt şi mai grave decât erau înainte de această decizie! La numărul respectiv nu răspunde nimeni, iar pe aplicaţia electronică nu se pot realiza decât foarte puţine operaţiuni.
Pe scurt, E.On Gaz a sărit din lac în puţ. Dacă înainte trebuia să aştepţi cel puţin patru-cinci ore la ghişee, acum nu mai ai nici măcar această posibilitate, pentru că abonaţii au fost trimişi la plimbare cu un simplu sms.
Aşteptăm cu interes reacţia autorităţilor competente care trebuie să intervină pentru ca această companie să nu îşi mai bată joc de cetăţeni.
Se poate plati in multe alte locuri nu numai la caseriile E.on!!!!!!!!!!!!!
Domnule Florescu, cine este E. On Gaz? Documentați-vă înainte de a scrie articole într-un ziar care se respectă.
Eu zic ca au făcut un lucru bun deoarece era foarte mare aglomerația acolo și în contextul actualei situații intrau sub incidenta legii(50 de persoane….).
Eu folosesc de 2 ani aplicatia e-on. Niciodata nu am avut probleme in a plati factura sau a citi contoru prin aplicatie. Ce articol in bataie de joc mai este si asta ?