După organigramă, a mai picat ceva la Primăria Timișoara
La primărie, dacă nu curge, pică. Așa s-a întâmplat cu organigrama, care a fost respinsă de două ori în instanță, iar acum a mai picat ceva.
Este vorba de platforma care asigură circuitul documentelor, comunicarea și colaborarea internă, astfel încât să poată crește productivitatea muncii.
Imediat ce această tehnologie nu a mai fost funcțională, angajații au intrat în panică, gândindu-se că se revine la timpurile străvechi, cu plimbarea hârtiilor pe holuri, în care componenta manuală avea un rol determinant.
CITEȘTE ȘI: Alertă în vestul țării. Adolescentă rătăcită în pădure în zona 3 Insule. Căutările se desfășoară și aerian cu elicopterul SMURD
A fost mare agitație în primărie, pentru că întreaga activitatea a avut de suferit, de la acordarea numerelor de înregistrare până la transmisiile pe canalale primăriei, însă în cele din urmă lucrurile și-au revenit, încet-încet.
Cauza pare să fie dată got de lipsa de orgnizare de la nivelul conducerii municipalității, care nu a mai plătit serviciile de mentenanță pentru tehnologia folosită. S-a întâmplat ca în cazul Colterm, după principiul ”nu plătiți, tăiem totul”.
Așa a picat căldura, la fel a fost cu organigrama și cu desființarea unor posutri, iar acum a venit rândul comunicării electronice. O fi vreun semn, de pică toate?
Mirific! :))