Doi dascăli din Timiș, finaliști ai Galei Profesorului Anului din mediul rural 2024 organizată de Teach for România

Doi dascăli din Timiș, finaliști ai Galei Profesorului Anului din mediul rural 2024 organizată de Teach for România

Doi dascăli din Timiș, finaliști ai Galei Profesorului Anului din mediul rural 2024 organizată de Teach for România

Organizația Teach for Romania se pregătește să premieze cadrele didactice selectate pentru cea de-a treia ediție a Galei Profesorului Anului din mediul rural.

Evenimentul din acest an va avea loc la Timișoara, pe 15 februarie, la Consiliul Județean Timiș, fiind transmis în direct și pe pagina de Facebook Teach for Romania, potrivit organizatorilor.

După un proces de selecție derulat pe parcursul anului trecut, timp în care oricine a putut face nominalizări pe pagina de internet a organizației dedicată acestui eveniment, jurizările s-au încheiat, fiind desemnați 22 profesori finaliști (din cei 518 propuși) la 7 categorii de premiere.

Ediția a treia a Galei a venit cu două categorii noi de nominalizare dedicate cadrelor didactice din învățământul preșcolar, respectiv, cadrelor didactice debutante.

Potrivit informațiilor transmise de Teach for România, din juriul Galei din acest an au făcut parte o serie de reprezentanți ai unor instituții publice și private din Timișoara, precum Universitatea de Vest, Inspectoratul Școlar Județean Timiș, Școala Babel, organizația INEDU, TVR Timișoara.

Iată lista profesorilor finaliști, transmisă de Teach for România:

Categoria: Educatori

1. Vasilica Găzdac – educator, Școala Profesională ”Tiberiu Morariu” Salva, Bistriţa-Năsăud;

2. Elena Irina Șalău – educator, Grădinița cu Program Normal Nedeia, comuna Gighera, Dolj;

3. Nicoleta Stancu – educator, Grădinița cu program normal Nr. 2, Comuna Curcani, Călărași;

Categoria: Profesori debutanti

1. Cosmina Teodora Chiuoru – profesor, Liceul Teoretic ,,Comandor Alexandru Cătuneanuțu” Lunca Cetățuii, comuna Ciurea, Iași;

2. Rebeca Gheorghe – învățător, Școala Sfântul Ierarh Nicolae,Bucu, Ialomița;

3. Emilia Lazăr – profesor, Școala gimnazială Romos, Hunedoara;

Categoria: Prevenirea abandonului școlar

1. Camelia Costantea – director, Școala Gimnazială Viișoara, Cluj;

2. Felix Godeanu – director, Școala Gimnazială Grozești, Mehedinți;

3. Monica Nagy – învățător, Școala Gimnazială Cojocna, Cluj;

Categoria: Dezvoltarea literației

1. Loredana Biliboc – învățător, Școala Gimnazială Pustiana, Pîrjol, Bacău;

2. Raluca Narcisa Covaci – profesor, Școala Gimnazială ”Anghel Saligny” Banloc, Școala Gimnazială Livezile, Timiș;

3. Georgiana-Ionela Iordache – învățător, Liceul Teoretic ”David Voniga” Giroc, Timiș;

Categoria: Dezvoltarea abilităților socio-emoționale

1. Lidia Nadasan – învățător, Școala Gimnazială Beica de Jos, comuna Beica, Mureș;

2. Mihaela Nistor – profesor, Liceul Tehnologic Drăgănești-Olt, Școala Gimnazială Comani/Liceul Teoretic Drăgănești-Olt, Olt;

3. Georgeta Safta – învățător, Școala Gimnazială Gura Văii, Bujoreni, Vâlcea;

4. Ursache Andreea – profesor, Liceul „Lascăr Rosetti”, Răducăneni, Iași;

Categoria: Dezvoltarea leadership-ului la elevi

1. Marinela Culea – director, Liceul Tehnologic „Cezar Nicolau” Brănești, Ilfov;

2. Gabriela Gălățeanu – învățător, Școala Gimnazială Orbeni, Bacău;

CITEȘTE ȘI: Locuințe pentru tineri, destinate închirierii, nu departe de Timișoara

3. Luminița Maria Ilea – profesor, Școala Gimnazială Nr. 2 Țețchea, Bihor;

Categoria: Implicare în comunitate

1. Lăcrămioara Cule – profesor, Școala Gimnazială Scărișoara, Olt;

2. Daniela Niste – învățător, Școala Gimnazială ”Cornel Regman” Daneș, structura Seleuș, Mureș;

3. Angelica Șarig – profesor, Școala Gimnazială Cleja, Bacău.

”În etapa de preselecții au fost implicați 80 de profesori, alumni și membri ai echipei Teach for Romania care au jurizat cele 518 nominalizări, iar în ultima etapă de jurizare au făcut parte 38 de specialiști din: societatea civilă, experți în educație, reprezentanți ai sectorului business, elevi, parteneri instituționali și parteneri media.

Toate candidaturile finaliste se află în etapa de documentare în teren pentru a verifica validitatea informațiilor furnizate”, au precizat reprezentanții Teach for România.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *