Consilierii din anturajul primarului Timișoarei au umplut conducerea STPT de politruci și l-au picat pe specialistul în transport care este în proces cu…Fritz

Consilierii din anturajul primarului Timișoarei au umplut conducerea STPT de politruci și l-au picat pe specialistul în transport care este în proces cu…Fritz

Consilierii din anturajul primarului Timișoarei au umplut conducerea STPT de politruci și l-au picat pe specialistul în transport care este în proces cu…Fritz

Cine nu e cu noi e împotriva noastră! Aceasta pare să fie deviza administrației conduse de USR, care a mai bifat o acțiune de politizare a serviciilor publice.

În ședința Consiliului Local Timișoara de astăzi, au fost votați noii membri din cadrul Consiliului de Administrație al Societății de Transport Timișoara.

Nu a fost nici o surpriză, pentru că majoritatea sunt membri și simaptizanți pe față ai USR (așa cum se vede și din imaginile atașate) sau din anturajul lui Raul Ambruș, consilierul care asigură majoritatea la vot pentru partidul condus în plan local de Dominic Fritz.

fritz1 1

Astfel, după analiza dosarului și proba interviului, în cursa pentru CA al STPT au rămas 10 candidați. Cum consiliul este format din 9 persoane, trebuie picat un concurent.

Culmea este că în timp ce absolvenți de științe politice sau de drept au trecut de votul consilierilor locali, a fost picat candidatul cu cea mai solidă expertiză în domeniul transporturilor: Culiță Chiș, directorul Direcției Generale de Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități din cadrul Primăriei Timișoara!

Pare bizar, dar explicația e simplă: Culiță Chiș se află în proces cu Primăria Timișoara, așa că a trebuit să fie mazilit, sarcina de partid fiind vizibilă și din tramvaiul Bozankaya.

Consilierii PNL nu au luat parte la vot.

Iată cum explică viceprimarul PNL Cosmin Tabără această decizie:

”În ședință CL de astăzi, grupul PNL nu și-a exprimat dreptul de vot în ceea ce privește numirea noilor membri din cadrul CA STPT.

CITEȘTE ȘI: Șef din poliție către subaltern: ”De pe 17 te mut la Reșița. Două luni de zile fără acord. Și mă urc pe tine. Și în două luni de zile te gândești” (foto/audio)

Nu a fost o încercare de a bloca o activitate, a fost însă o formă de protest fața de modul cum se fac aceste numiri în cadrul acestor consilii de administrație.

Am plecat împreună la un drum al reformelor, un drum prin care să schimbăm vechiul mod de a conduce, de a administra societățile din subordine. Asta însemnă că aceste concursuri să nu fie politizate, să fie „pe bune”, cum se spune.

Ce se întâmplă în momentul de față nu este diferit cu nimic față de trecut. Pentru mine este o dezamăgire, societatea va avea de suferit.

STPT trece prin momente grele, datoriile cresc, la fel ca și îngrijorările celor care au speranța că această societate să fie una utilă și de interes pentru timișoreni, dar și pentru cei din zona metropolitană și nu numai.

Aud că se vorbește despre insolvența ei când trebuia să discutăm despre modul cum aceasta poate fi dezvoltată.

Sunt îngrijorat pentru că în conducerea acesteia sunt aduși oameni care nu au nimic în comun cu transporturile și atunci și speranța că va fi dezvoltată piere.

Beneficiem de mijloace de transport tot mai moderne, aduse cu multe eforturi de cei care au făcut aceste proiecte! Nu puteam da girul unui astfel de consiliu de administrație.

Îmi cer scuze celor 2-3 membri care nu se încadrează în calificativele descrise mai sus.

Ce spun eu poate fi interpretat ca o declarație și mișcare politică, dar din păcate, sunt lucruri pe care le vor constata cetățenii.

STPT nu este o joacă, este o societate utilă Timișoarei, una cu un buget de peste 20 milioane de euro, nu este momentul să ne jucăm cu ea, iar cei responsabilii vor răspunde pentru modul în care administrează.

Am atras atenția și în cazul Colterm, lumea ne-a judecat că transformăm discuțiile în unele politice, iar rezultatele s-au văzut”.

Culiță Chiș a refuzat să comenteze votul din Consiliul Local Timișoara.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Consilierii din anturajul primarului Timișoarei au umplut conducerea STPT de politruci și l-au picat pe specialistul în transport care este în proces cu…Fritz

  1. În aceasta foto apare și fosta activista și membră PCR d-na Militaru
    Oare deviza oameni noi în politica românească este valabilă la USR Timișoara?Ciudați acesti Usr-istii!

  2. ”Specialistul’ Culita, absolvent mediocru al facultății de Mecanica Agricolă, cea mai prost cotata din Politehnica Timișoara… Culita cel care a fost mentinut de Robu în epoca sifonarii banului public în detrimentul unor investitii prioritare se mai și lauda „pentru domnul Robu doua catarge în fata catedralei”. Cadou de doar … 30.000 euro (din bugetul primariei nu din propriul portofel!) în timp ce Timișoara nu avea o infrastructura de transport decenta, pasajul Solventul era doar o promisiune electorala din …2012 iar sala polivalenta de pe str Podeanu era in santier din 2010. Acelasi ‘specialist’ pe vremuri director tehnic în primarie împreună cu ceilalți cizmari elaborau un caiet de sarcini în care treceau 100 km autonomie pe baterii pentru noul tramvai deși nici un producător din lume nu fabrica asa ceva din simplul motiv ca era o prostie sa consumi energie electrica în plus remorcând tone de baterii doar pentru ca rețeaua de contact este varză în Timișoara. Iar acum ce sa vezi Bozankaya nu se poate înscrie în curbe pe unele linii, încă nu exista in Timisoara o singură stație cu peronul la nivelul podelei vagonului! Înainte de a pierde alegerile Robu ii făcea un cadou specialistului Culita, îl promova director general ‘inventând’ din pix doua direcții cu alți doi directori în subordine Direcția Generale de Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități, asa ca să ii mai crească salariul care oricum depășea venitul unui profesor universitar. În concluzie a fost nedreptățit un specialist în utilaje agricole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *