Circulația feroviară pe segmentul Timișoara Nord – Caranesebeș a fost temporar închisă
Circulația feroviară pe segmentul Timișoara Nord – Caranesebeș a fost temporar închisă în cursul nopții de 15/16 iulie ca urmare a unui deranjament la linia de contact dintre stațiile Caransebeș – Jena, produs la trecerea trenului IR 1992 Timișoara Nord – Mangalia, transmite CFR Călători.
CITEȘTE ȘI: Restricții pe breteaua de la conexiunea A6 cu A1
Până la remedierea deranjamentului și asigurarea intervalului de lucru pentru echipa de intervenție CFR SA, următoarele trenuri au staționat înregistrând întârzieri semnificative: -IR 1992 Timișoara Nord – Mangalia -IR 349 București Nord – Arad -IR 1691 București Nord – Timișoara Nord -IR 79 Budapesta – București Nord -R 9578 Timișoara Nord – Caranesebeș -R 9577 Caransebeș – Timișoara Nord – a fost anulat Zâgujeni – Timișoara Nord.
Am avut parte, de o experiență îngrozitoare, pe care, sincer, nu îmi doresc să o retrăiesc vreodată.. Am avut neșansa de a mă afla în data de 15 iulie în R 9577, am plecat din Caransebeș la 19,42,ajuns în Timișoara a doua zi, Duminică, la 3 dimineața! Da, nu este o eroare de redactare… Am călătorit (defapt staționat mai mult) mai mult de 7 ore în condiții improprii, pe o căldură insuportabilă. Călătoria a decurs bine primele minute, pana la Zagujeni, foarte aproape de locul plecării.. Ni s-a spus ca se va remedia rapid problema, ceea ce, evident nu s-a întâmplat.. Am fost numărați.. Eram la acel moment 8 călători.. Probabil dacă am fi fost mai mulți, contam și altul era deznodământul… După mai bine de 3 ore (timp în care efectiv ne-am copt în tren, deoarece nefiind curent, nici clima nu funcționa), am fost coborâți din tren, am așteptat vreo 30 minute, am fost preluați de un alt tren ce venea de la București…am pornit abia la 0,40 pana la.. stația următoare…unde am stat din nou. Abia la ora 1 noaptea am plecat din Cavarani.. Am înțeles, nu sunt absurdă, că a fost avarie majoră, sunt conștientă că nimeni nu și _a dorit această situație, DAR există un mare DAR.. Situația a fost extrem de prost gestionată, asta să nu zic inuman! Puteam să primim măcar o sticlă de apă! Puteam fi preluați de autocar și duși la destinație, asta încă de când s-a constatat gravitatea avariei. Nu mai comentez asupra atitudinii unor angajați CFR, care, la un moment dat efectiv ne-au luat peste picior. Dar, cui să îi pese? Cine răspunde pentru situația creată? Am ajuns acasă în asa hal de epuizare, deshidratare, încât mi-a fost rău toată ziua.. Concluzia la experiența dură pe care am trăit – o: no comment..
Vorba lui Mircea Badea de nu greșesc)
„Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul”.
Surprize vara că deh a venit caniculă,surprize toamna cănd cad ploile,surprize iarna când vin ninsorile.
Cei responsabili sunt înttotdeauna surprinși și fără planul B,în toate ramurile.
Iar noi cetățenii avem doar responsabilități,îndatoriri,obligații.
Reclamații,sesizări,atenționări,cum se -or numi rămân „pe apa sâmbetei”.
Fiindcă „uni-s cu mălaiul restul cu vătraiul”.
Îmi pare rău pentru persoanele care au avut de îndurat nefericitul eveniment și lipsa de empatie din partea angajaților CFR
NC.
Din Caranaebes la Bucuresti am facut 16 ore cu CFR.
Aceeasi cursa, Caransebes – Bucuresti 12 ore jumatate cu Astra.
Dupa 20 ani am vrut sa iau din nou trenul. Jeg, miros, focarie, timp din viata pierdut asteptand in camp, etc.
In veci nu mai merg cu trenul in Romania.
Ador cand vad politicienii ca isi pun mana la inima cand aud imnul national. Cata emotie au ei…perversii dracu… Din coloanele oficiale, nu au intarzieri ei..