Ce a păţit un timişorean după ce a apăsat tasta 4 la numărul de contact al eMAG

Când curierul i-a bătut în ușă, în 13 iulie, cu aparatul de aer condiționat pe care îl comandase pe internet doar cu o zi înainte, timișoreanul Dan Măcicășan și-a spus în sinea lui că a fost foarte inspirat optând pentru serviciile eMAG.

Bucuria lui s-a estompat câteva zile mai târziu, când a constatat că, odată instalat pe perete, aparatul nu răcea. Ce-i drept, încălzea foarte bine… Dar mai bine îi dăm cuvântul „fericitului” proprietar al unui aparat de aer condiționat pe care îl poate folosi doar pe post de… calorifer:

Aparatul de aer condiționat așteaptă și acum să fie înlocuit

 

După ce mi-a venit aparatul acasă, am sunat la eMAG, iar la tasta 4 am fost pus în legătură cu Depanero, firmă despre care am înțeles că este cea care instalează aparatura electrocasnică la clienții eMAG. Aceștia au trimis reprezentanții lor în teritoriu, pe cei de la Hermacos, care au instalat aparatul și care au constatat, ca și mine, că aparatul nu răcește.

Echipa de la Hermacos a mai venit încă o dată, în 1 august, constatând același lucru, că aparatul nu răcește în parametrii normali. În acel moment, văzând că Prompt Service Clima apare pe factură ca furnizor, am sunat la această firmă.

În 12 iulie, eMAG își anunța clientul să stea „fără griji”

 

Mi-a răspuns un domn, Teodor Lamba, care mi-a spus că el nu poate să-mi schimbe aparatul din cauza faptului că eMAG a trimis, prin Depanero, un instalator neautorizat de către firma producătoare a aparatului de aer condiționat, firma Gree. Reprezentantul lui Prompt Service Clima mi-a transmis că, în mod normal, el, furnizorul, își asumă răspunderea unui aparat defect și el trebuie să-l plătească, să suporte cheltuielile, inclusiv cele de transport, ale unui aparat nou, dar că, din cauza faptului că eMAG a trimis să-l instaleze pe cineva neautorizat, el nu mai poate să suporte aceste costuri.

Ba, mai mult, mi s-a spus că aparatul și-a pierdut și garanția de trei ani, fiindcă a fost instalat de o firmă neautorizată pentru montarea acelui produs!. Și la această oră discut, prin SMS, și telefonic cu acest Teodor Lamba, care s-a ocupat de la bun început de problemă.

 

Instalatorii confirmă că aparatul nu răcește, dar văd și partea plină a paharului…

 

El a trimis o echipă cu care colaborează Prompt Service Clima în Timișoara, ca să constate că aparatul nu funcționează. Domnul Lamba îmi spune, și la acest moment, că el nu poate să-mi trimită un alt aparat până eMAG nu-l plătește.

Am luat legătura și cu eMAG, dar cu ei pot vorbi doar prin call-center și, de fiecare dată când îi sun (iar asta se întâmplă dacă nu zilnic, atunci măcar o dată la două-trei zile), prind un alt operator, cu care trebuie să reiau problema de la Ana la Caiafa, ca să înțeleagă despre ce-i vorba. Uneori, operatorul pe care îl nimeresc îmi spune că ia legătura cu eMAG Marketplace, de unde îmi va fi furnizat un răspuns, alteori sunt pus în așteptare, după care mi se spune că problema e în curs de rezolvare. Dar nu se rezolvă nimic!

Tipul de la Prompt Service Clima îmi spune <Dom’le, eMAG n-a plătit factura!>. La rândul lor, cei de la eMAG îmi spun că și eu trebuie să-i comunic celui de la Prompt Service Clima că, dacă le va trimite o factură fără TVA, atunci ei o vor plăti (?!). Nu știu ce înseamnă chestia asta din punctul de vedere contabil, altceva mă revoltă: de unde și până unde trebuie să fac eu, clientul păgubit, pe intermediarul între cele două firme?!„.

Dan Măcicășan s-a adresat și Protecției Consumatorilor, care i-a direcționat plângerea către colegii din București, acolo unde se află sediul central al eMAG. Până va primi un răspuns de la ANPC, nu-i exclus ca timișoreanul să mai primească și alte „misiuni” de la compania care, după ce s-a văzut cu banii în buzunar, își bate joc de trei luni încoace de client.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

7 Răspunsuri “Ce a păţit un timişorean după ce a apăsat tasta 4 la numărul de contact al eMAG

  1. Cred ca este greseala cumparatorului!!
    Nu tot ce zboara se mananca!! E ca si cum ai comanda o masina fara sa o vezi pe emag!! Dar cand ajunge la tine, ba nu are bec, ba nu porneste motorul ba etc.. sunt destule firme in Timisoara care vand echipamente cu montaj inclus si care isi asuma raspunderea!! Nu mai cumparati de la “piata” !

  2. Greseala e fireste a clientului.Daca te respecti si nu-ti bati joc de banul tau, iti faci timp sa mergi la magazin specializat in electrocasnice,unde il probeaza in fata ta,iti completeaza garantia cu seria produsului si ti-l aduce acasa.Dar na,ne place sa cumparam mata-n sac de pe internet ca n-avem vreme.Domia si prostia se platesc,scump chiar.

    1. Rebel nu vorbi prosti. Este clar ca habar nu ai cum functioneaza aerul conditionat de apartament. Nici un furnizor nu-ti poate testa aparatul in magazin. Aparatul poate fi pornit abia dupa ce unitatea interioara si exterioara au fost conectate etans intre ele si aparatul umplut cu freon.

  3. Am patit la fel cu Altex (acelasi concern ) si cu ‘profesionistii de la Depanero !
    Ideea este ca indiferent de defectiune tu trebuie sa platesti ca sa ti-o repare , caci cauta chichitze si tot felul de motive pentru a-ti explica faptul ca NU LOR LI SE CUVINE !

    Sa nu credeti ca Protectia conumatorului rezolva ceva……este mai degraba Protectia marilor companii care fac afaceri multe si banoase in Romania !
    NU mai am cuvinte sa-mi exprim indignarea…….

  4. Florine, lucrezi la/cu ei ?!? Am cumpărat garanție extinsă la un telefon și, în contract, scrie clar : ,,Emag ridică/returnează, produsul deteriorat” ! Clar, nu ?! De unde ?! L-am dus, personal, la show-room-ul lor ! Am dat ,,n” telefoane și, nimic ! Categoric, nu e o firmă serioasă …

  5. Asta este cand Emag se incurca cu firme de 2 lei. Le-am zis si eu aceasta problema, ca isi fac firma de ras din cauza acestor firme. Vreau sa zic ca am avut si eu 2 probleme cu Emag din cauza curierilor, dar ambele probleme au fost rezolvate favorabil. Pot sa spun ca totusi la ora actuala Emag este una dintre firmele cele mai serioase din Romania.

    1. Hai mai scurteaz-o Florin Scanteie.Ori lucrezi la ei ori vorbesti despre reclame. Nu cunosc firma care sa te trateze mai cu sictir ca ei.Am platit un produs in avans, u incasat banii apoi m-au anuntat ca nu au produsul desi figura in stoc.Si apoi stai si asteapta banii…Nesimtiti.Aproape ca intrebau daca am facut plata !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare