Angajări la Primăria Timișoara. Sunt vacante 22 de funcții publice de execuție

Primăria Timișoara îndeamnă cetățenii să voteze proiectele pentru bugetare participativă

Primăria Municipiului Timișoara  organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 22 de funcții publice de execuție vacante, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timișoara. Dosarele pot fi depuse până în data de 21 decembrie.

„Căutăm colegi profesioniști, pasionați și motivați să contribuie la dezvoltarea Timișoarei în următoarele domenii: urbanism, educație, turism, infrastructură rutieră, patrimoniu, mediu și spații verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic, informatică”, a anunțat Primăria Timișoara.

”Servicii publice de calitate, reclamații rezolvate prompt, avize eliberate în termen sau lucrări de investiții temeinic monitorizate – se pot face doar cu personal de calitate. De aceea invit toți profesioniștii care vor să pună umărul la reforma administrativă pe care am început-o să ni se alăture. Haideți alături de noi să schimbăm lucrurile în bine”, a spus primarul Dominic Fritz.

„Deoarece executarea organigramei votată de Consiliul Local în iunie 2021 este momentan suspendată, dar activitatea administrației publice locale trebuie să se exercite fără întreruperi, Primăria Municipiului Timișoara organizează concursul de recrutare pentru funcțiile publice care se regăsesc și în organigrama anterioară. Organizarea concursului s-a realizat cu notificarea prealabilă a Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, cu avizarea și cu publicarea anunțurilor de concurs pe site-ul propriu al acestei instituții.

Căutăm profesioniști cu studii superioare și diferite grade de vechime: 8 sunt de grad profesional superior (vechime: minim 7 ani), 6 sunt de grad profesional principal (vechime: minim 5 ani) și 8 sunt de grad profesional asistent (vechime: minim 1 an).

Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, au o durată normală a timpului de muncă  de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

1.   2 posturi de consilier asistent în domeniul urbanism/ certificări și autorizări
2. consilier principal în domeniul urbanism/certificări și autorizări
3. consilier principal în domeniul educație
4. consilier principal în domeniul turism
5. 2 posturi de consilier principal în domeniul infrastructurii rutiere
6. consilier asistent în domeniul infrastructurii rutiere
7. consilier superior în domeniul construcții civile
8. consilier asistent în domeniul patrimoniu/administrare clădiri, terenuri
9. consilier asistent în domeniul spații verzi
10.  consilier superior în domeniul protecția mediului
11.  consilier principal în domeniul comunicare
12.  consilier superior în domeniul control intern
13.  consilier superior în domeniul resurselor umane
14.  consilier superior în domeniul economic/contabilitate
15.  consilier superior în domeniul economic/state de plată
16.  consilier superior în  domeniul informatică
17.  consilier asistent în  domeniul informatică
18.  consilier asistent în domeniul urbanism/banca de date, GIS
19.  consilier superior în domeniul urbanism/PUD/PUZ
20.  consilier asistent în domeniul urbanism/Atelier de Urbanism
Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 2 – 21 decembrie  2021

Condițiile de studii și de vechime în specialitate, precum și condițiile specifice sunt stabilite pentru fiecare post în parte”, a comunicat PMT.

CITEȘTE ȘI: Foto: Bega, mult mai mică decât în mod normal. Explicația specialiștilor

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs de Primăria Municipiului Timișoara puteți găsi aici: https://www.primariatm.ro/2021/12/02/28421/


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Angajări la Primăria Timișoara. Sunt vacante 22 de funcții publice de execuție

  1.  Primaria Timisoara deschide concurs pentru un nou sediu al primariei ca cati USR isti mai angajeaza acest DONIMIC FRIG nu mai au loc toti specialissti lui

  2. Dar dece aceasta obligatie este numai pentru candidati la un post in primarie.Si nu si la primar si viceprimar 6) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *