Acasă@ING: Interviu cu Dalia Henț – Office Owner ING Timișoara Revoluției

1. Care sunt principalele motive care au stat la baza deciziei de reamenajare și relocare a office-ului?

Decizia ca primul office din afara Bucureștiului să fie Timișoara Revoluției a venit natural deoarece a fost și prima sucursală deschisă în afara Bucureștiului în 2004, când ING a început să-și construiască rețeaua națională. Astfel, după lansarea proiectului pilot în 2019, când a fost amenajat office-ul ING Dorobanți, am primit provocarea de a transforma office-ul nostru într-un loc mai primitor, care să contribuie la crearea unei experiențe cu adevărat diferite pentru cei care ne calcă pragul.

2. Care au fost provocările pe care le-ați întâmpinat în acest proces?

Cea mai mare provocare a fost legată de durata reamenajării. Nu a fost o perioadă ușoară având în vedere contextul actual care este destul de zbuciumat, dar, cu toate acestea, ne-am bucurat de sprijinul ING Bank România, iar din 29 iunie am deschis într-o nouă locație.

3. Ce aduce nou această reamenajare?

Una dintre cele mai importante schimbări este legată de adresa office-ului. Acesta a fost relocat de pe Bulevardul Revoluției din 1989 nr. 13 pe strada Proclamația de la Timișoara, nr. 5. În ceea ce privește interiorul, clienții ING Bank se bucură de un spațiu cu totul nou. Noul concept de design oferă diferite zone, cum ar fi „inima ING”. Aceasta este o zonă de întâmpinare proiectată ca un living modern, unde aceștia sunt primiți ca oaspeți în casa ING.

De asemenea, clienții au acces la zone semi-private – birouri deschise pentru consultanță personalizată, precum și la spații private destinate discuțiilor mai complexe. Ne dorim să îi întâmpinăm pe clienții noștri Acasă@ING, unde le putem fi alături în momentele importante din relația lor cu banca și unde pot primi consultanță de la un partener de încredere, într-un mediu relaxat, la o cafea.

4. Care sunt principalele beneficii pe care clienții le vor avea în urma procesului de reamenajare?

Cred că cel mai important beneficiu pentru clienți este zona dedicată interacțiunii digitale, unde aceștia pot învăța să facă operațiuni și tranzacții bancare digitale și unde pot accesa soluțiile ING de profil pentru prima dată, pentru ca ulterior să le poată accesa oriunde, oricând, de pe propriul telefon sau laptop, economisind astfel timp. De asemenea, prin crearea acestui mediu modern și primitor, ING Bank redefinește relația dintre bancă și client punând accent pe consultanță, relevanță și eficiență în ceea ce privește timpul petrecut într-un ING Office.

5. Ne poți spune care este locul tău favorit din noua casă ING?

Pot spune că noul design al office-ului m-a cucerit de la prima vedere, dar cu siguranță ”inima ING” este locul meu favorit, deoarece mă face să mă simt ca și cum aș fi în living-ul meu de acasă.