Imposibilul s-a produs. Ioan Goia, directorul general al Societăţii de Transport Public (fosta RAT) Timişoara, a fost, în sfârşit, îndepărtat din funcţie.
Timp de mai bine de zece ani, Goia a tăiat şi a spânzurat în fosta RATT exclusiv după bunu-i plac.
În timp ce rudele sale de până la gradul IV au fost încadrate cu salarii nesimţite, restul angajaţilor nu işi primeau lefurile la zi, iar cei care încercau să poarte minime discuţii erau imediat îndepărtaţi din cadrul regiei.
Ultima aroganţă făcută de Goia a fost să-l dea afară chiar pe directorul-adjunt Nicoale Bitea, la nici două luni de la angajare, deşi ştia bine că Bitea era puternic susţinut chiar de primarul Nicolae Robu şi că se bucură de aprecieri din partea autorităţilor locale şi judeţene.
Practic, Goia crease în fosta RATT o conducere paralelă, indepenedentă de voinţa autorităţilor şi a cetăţenilor, ca şi când regia ar fi fost în proprietatea sa.
Iată că, într-un final, sistemul său bolnav a deraiat asemena tramvaielor din Timişoara şi s-a pus punct unei perioade crunte din istoria transportului public timişorean. Noul consiliu de administraţie a decis să-l treacă pe Goia pe linie moartă, locul său fiind luat de Sorin Supuran, un specialist pur-sânge în materie de transport.
Supuran are o experienţă vastă în domeniu, fiind în trecut şi director la nivel naţional al Autorităţii Rutiere din România. Postul de director-adjunct va fi ocupat de…
Nicolae Bitea, şi el cu expertiză în domeniu, car revine, iată, pe funcţia din care a fost îndepărtat abuziv de către Ioan Goia. Sperăm ca aceste schimbări îndelung aşteptate de timişoreni să se resimtă şi în activitatea societăţii de transport public.
In sfarsit am scapat de INCOMPETENTUL asta !!
Macar de s-ar face dreptate si lumina in mizeria de la STPT ,sa vina auditul sa stabileasca prejudiciile ,sa se termine cu neamurile angajate pe salarii grase de tot ,unii care nici nu stiau unde este depoul de tramvaie ,dar platiti regeste cu masini de serviciu la scara ,carburant fara limita,cu un club asa zis sportiv care toaca bani fara limita cu sponsorizari extrajudetene nu lipsite de interes,cu un sindicat corupt care beneficia de pe urma tacerii sale sau era in cardasie cu toate nelegiuirile……Daca o sa se vrea adevarul se v-a afla ….altfel o sa fie o alta fila neagra in istoria transportului timisorean cum au mai fost si in trecut …..
care-i experienta lui Bîtea in transportul in comun?? cele 2 luni anterioare, sau?? iara lingeti in dos toti căcănarii …