Un ghiveci. Așa poate fi definit centrul Timișoarei, unde numai vânzătorii de semințe mai lipsesc. În rest, avem de toate, ca la talcioc: încălțăminte, servicii telefonice, farmacii, buticuri, ștampile, bașca două covrigării, ca pentru un oraș care se pregătește să devină capitală europeană a culturii.
Nu există un concept care să cuprindă ceea ce ar putea atrage turiștii care vin în zona centrală, totul fiind la vrac, după principiul ”lasă să fie ceva acolo, că nu strică”.
Așa că în loc de o zonă de promenadă, plină cu terase, cafenele și restaurante, care să devină una simbolică, avem locuri unde mergem să ne luăm șlapi, aspirine, să ma prindem o ofertă cu minute incluse sau să mâncăm un covrig și o plăcintă cu dovleac.
CITEŞTE ŞI: Tom Cruise, complet schimbat. Fanii spun că şi-a făcut operaţii estetice
Bonus, confecționarea de ștampile, chiar în buricul târgului, de parcă după asta ar veni turiștii la Timișoara. Am tot auzit vorbe, planuri, intenții, dar atât. Rămânem cu covrigii, măcar să știe lumea că la Timișoara umblă câinii cu covrigi în coadă.