PRO TV: Revelion low-cost, ca anul trecut. Antena 1, cu timişoreanul Dan Negru: audienţe de 9 ori mai mari

Programul de Anul Nou nu a adus nici o surpriză la nivelul audienţelor, poate doar diferenţa foarte mare între Antena 1 şi celelalte televiziuni.

PRO TV a mizat pe un program low-cost cu comedii româneşti şi un concert desfăşurat pe 7 noiembrie al Loredanei, vedeta casei. Programul a fost unul cu costuri şi audienţe mici, la fel ca anul trecut.

Audienţele au fost de 9 ori mai mici ca ale Antenei 1, televiziunea CME neintrând nici măcar în top 5. Şi pe publicul comercial, Antena 1 cu Revelionul Starurilor a avut audienţe de 5-6 ori mai mari decât celelalte televiziuni. Dan Negru a ajuns la 16 programe de Anul Nou prezentate de el.

Antena 1 a avut în minutul de aur 4.264.000 de telespectatori, cu 44.9% cotă de piaţă. Restul urmăritoarelor au fost televiziunile care au chemat cântăreţi şi diverşi artişti: TVR, Kanal D, România TV.

reportervirtual.ro


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns