Imagini de coşmar! Bătaie de joc în mijloacele de transport din Timişoara, pe banii călătorilor

ratt 8

Călătoria cu mijloacele de transport în comun este un coșmar, la Timișoara. Zeci de timișoreni se plâng de întârzierea troleibuzelor, autobuzelor sau a tramvaielor în stații, dar și de aglomerația din acestea.

De nenumărate ori reprezentanții regiei au dat vina pe traficul din oraș pentru întârzierile mari, însă nu au nici o explicație pentru numărul mic de mijloace de transport care circulă pe o linie sau pentru decizia de a bulversa călătorii prin înlocuirea unora dintre tramvaie.

Este cazul celui care circula pe linia 5, care a fost înlocuit cu un microbuz foarte aglomerat, mai ales în orele de vârf. Trebuie ținut cont de faptul că pe ruta pe care circulă acest microbuz se află mai multe unități de învățământ. Ei bine, chiar și în cazul tramvaielor rămase pe trasee, aglomerație este de neacceptat pentru un oraș de talia Timișoarei.

Cu siguranță cei din conducerea Regiei Autonome de Transport Timișoara nu circulă prea des cu tramvaiele sau troleibuzele din Timișoara pentru a vedea ce se întâmplă pe trasee. Un timișorean ne-a scris la redacție, punându-le la dispoziție și câteva fotografii, câteva rânduri despre coșmarul pe care îl trăiește în autobuz, în fiecare dimineață.

”Răbdarea mea precum și a altor timișoreni a ajuns la cote maxime în această dimineață (vineri-dimineață – n.r.), nu diferită de alte dimineți, când merg spre serviciu cu mijlocul de transport în comun, mai exact cu Expres 2, ruta Calea Aradului – AEM. Pe lângă faptul că se circulă cum se circulă, vreau să mă leg de un singur lucru: nu înțeleg cum la ora 7,07 când îmi ajunge expresul în stație (Dacia Service Cal – Aradului) și în stație mai sunt 30 de persoane majoritate elevi plus persoane care merg spre lucru, RATT-ul poate să își bată joc în ultimul hal de cetățenii timișoreni. Nu înțeleg de ce plătesc un abonament lunar și în fiecare dimineață văd aceeași situație.

Nu înțeleg cum de nici un reprezentant RATT nu este curios de aceasta problemă. Nu înțeleg de ce nu se mai poate suplimenta cu încă un Expres având în vedere volumul așa mare de persoane la ora respectivă.

Nu înțeleg cum de în anul 2017 în Timișoara, viitoare capitală culturală europeană, se poate circula în halul acesta. Vreau să știu dacă apare vreo nenorocire, Doamne ferește, în acel expres, cum ne vom putea mișca având în vedere că stăm ca sardinele în conservă?

Azi-dimineață am decis să fac niște poze, să le împărtășesc cu voi și să vedeți în ce hal se circulă pe Expresul 2 de la ora 7,07 de la stația Service Dacia Auto. Cum de nu se poate face nimic? Cât mai putem să ținem gura închisă și să înghițim în sec? Cum de nu se iau măsuri? Cred că aceste probleme ar trebui să iasă la suprafață pentru domnii care stau la birou și învârt hârtiile și statisticile considerând că au situația sub control”, ne-a scris Adrian Lazăr.

expres 2

Este, totuși, greu de crezut că reprezentanții regiei vor lua vrei măsură pentru sporirea confortului și siguranței timișorenilor, în condițiile în care cetățenii urbei se plâng de foarte mult timp de serviciile pe care RATT (nu) le oferă.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

16 thoughts on “Imagini de coşmar! Bătaie de joc în mijloacele de transport din Timişoara, pe banii călătorilor

  1. Alo, dle primar ! Incompetenta este la loc de cinste la RATT ! Cand aveti de gand sa schimbati ceva ? Nu se mai poate asa. Niste nesimtiti platiti pe banii nostri !

      1. Carmen:Pana cand va mai bateti joc de timisoreni, domnilor de la RATT? Sambata, 07.10.2017, am asteptat peste o ora tramvaiul 4. este inadmisibil!

  2. Ar trebui să vizitați și dumneavoastră ,domnule primar Spania!!!!. am auzit , că cei de la conducerea timiș ,au fost în Valencia?? Nu s-au plimbat cu autobuzul pe acolo că să vadă cum funcționează sistemul !!!!va zic eu: se urca doar prin fața pe la șofer, cei care nu au abonament plătesc biletul la șoferul de autobuz ,și se coboară tot timpul pe la ușa din spate ,bineinteles toată lumea care se află în autobuz !!!!!ȘI vreau să vă mai zic
    :când scaunele sunt ocupate toate pleacă , nu m-ai ia pe nimeni ,nu lasă pe nimeni în picioare să stea!!!!!Tin să vă zic că în doar
    3 minute vine alt autobuz pentru restul de oamenii!!!!! ….. ACESTA ESTE UN ÒŔAȘ …….
    ……………ŔESPECTABIL SI EUROPEAN!!!

  3. Situatia numarului mic de unitati pe traseu are o explicatie simpla: lipsa personalului de bord care se datoreaza salariului mic si a conditiilor dificile de munca ( 2100 lei, program zilnic de 9, 10 si chiar 11 ore, trezit dimineata la ora 3 in cazul sch.1, terminat servici pe la ora 14-15, la sch. 2 serviciul se incheie dupa ora 00, acestia ajungand acasa dupa ora 01, lipsa pauzei de masa, lipsa toaletelor la capetele de linie, trafic supra- aglomerat, etc.)

  4. Principalul obiect de activitate al RATT nu este transportul, ci constructia de biserici, muzee, cartiere rezidentiale, si batai de joc la adresa angajatilor si timisorenilor. Scoate, nene poiet compozitor niste bani si pt. salarii, ca e important si sa transporti publicu’ ce-ti plateste salariile. nu doar ligheane si salupe.

  5. Si in cartierele marginase , unde circula autobuze la ore fixe este aceeasi debandada , se sare peste orele din program pur si simplu nu vin la 18 ex. vin la 19 . au sarit o tura si noi stam in picioare si asteptam celalalt autobuz .Vorbesc de autobuzul 21 Plopi ! Nimic nu se face ptr. confortul omului cotizant ! Nu avem o banca , nu avem acoperis sa ne adapostim de ploi etc. sunt mame cu copii in brate , cu carucioare , oameni cu handicap … ! Vine cineva de la Primarie sa-i urmareasca pe cei de la RATT ??????

  6. In privinta tramvaielor astazi avem efectul opticii primarului care inca din 2012 afirma ca nu vrea sa cumpere tramvaie noi preferand sa „estetizeze” niste vechituri care acum nici nu mai pot remorca inca un vagon! Pe viitor pe liniile cu aceste tramvaie inghesuiala va fi si mai mare. Robu refuza in contiuare sa cumpere tramvaie noi cu podea integral joasa asa cum sunt cele fabricate sub licenta Siemens la Arad, tramvaie ce pot fi configurate in 3, 4 sau 5 module ceea ce ar rezolva implicit si problema aglomeratiei!

    1. I-au schimbat denumirea ca sa poata „mulge” „consiglierii” din primaria semaforisoarei fonduri europene nerambursabile. Cand s-a facut ceva in tara asta pt. sclavii de rand?

  7. Subscriu, cu acelasi expres2 merg si eu dimineata la lucru. ESTE GROAZNIC! Din zona Lipovei si pana in Buziasului fac o ora.
    E o rusine ce se intampla.

    Semnat
    O alta sardina in conserva E2

Dă-i un răspuns lui Florina Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *