Robu şi cu Drulă se bat pe centură!

centura timisoarei 2

Centura de sud a Timişoarei naşte noi dispute politice. Anunţul ministrului transporturilor, Sorin Buşe, cum că centura chiar va fi realizată, face ca două formaţiuni aparent din aceeaşi tabără să se ia de păr.

Mai întâi, s-au împăunat liberalii, Alina Gorghiu şi Nicolae Robu revendicându-şi meritele pentru această realizare aşteptată de vreme îndelungată. Culmea, contestarea demersurilor PNL nu vine din zona PSD, ci de la fratele mai mic al liberalilor, USR, care îşi trădează de pe acum intenţiile de a fi vioara întâi într-o eventuală alianţă post-electroală PNL-USR.

Printr-un comunicat extrem de tăios, useriştii contestă demersurile lui Nicolae Robu şi susţin că adevărate merite le are candidatul USR pentru Camera Deputaţilor, Cătălin Drulă, prezentat ca „un pasionat de infrastructură”, el fiind fost consilier pe astfel de probleme al premierului Dacian Cioloş.

„Chiar dacă în acest moment alţii sunt cei care se împăunează cu rezultatele eforturilor întreprinse în ultimele luni de echipa tehnocrată, paşii înainte mult-aşteptaţi pe care Timişoara îi face abia acum în ceea ce priveşte proiectele sale majore de infrastructură ne îndreptăţesc să credem că timişorenii pot evalua, în deplină cunoştinţă de cauză, impactul real al unor demersuri făcute cu profesionalism, determinare şi bună credinţă”, se spune în comunicatul USR.

Văzând această nesfârşită luptă pe partea dreaptă a politicii, vorbele lui Nicolae Robu, din urmă cu o lună, sunt iarăşi de actualitate: „Noi, cei din dreapta, suntem nişte fraieri”.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Robu şi cu Drulă se bat pe centură!

  1. lupta cucului…
    oricite prostii debiteaza ei verbal – dispute, termene de finalizare – pina in anul 2020, in lipsa centurii Timisoarei, noi ne rupem zilnic nervii in traficul creat de nepasarea anilor trecuti.

    sistemul de semafoare ‘inteligente’ deruteaza prin cantitatea de semafoare pe metru patrat / intersectie – conducatori auto trec pe rosu – si chiar incurca in lipsa unei corelari cu realitatea unde este fizic posibil – si ce mergea cit de cit bine s-a destabilizat, de exemplu semafoarele de pe strada Cluj.
    in plus, pe durata noptii mai bine de 98% dintre semafoare nu-si au rostul pornite.

    de aici experienta trista de a conduce in Timisoara mai la orice ora, amintind si poluarea produsa prin schimbarea frecventa a regimului de mers al motorului, comportamentul nesabuit si viteza excesiva a unor soferi inconstienti ce pot deveni criminali.
    (sa fim intelesi, bicicleta nu este oricind alternativa)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *