Primarul Timișoarei știe că între blocuri e plin de noroi. Care vor fi următoarele străzi reabilitate

bizon 7

Hotărât să vină în fața reprezentanților presei cu multe vești bune, primarul Nicolae Robu a fost nevoit să recunoască și câteva evidențe: în Timișoara încă se parchează în noroi sau în praf (în funcție de anotimp), iar de lucrat s-a lucrat doar în ultimii ani.

Strada Uranus și Parcul Pădurice vor fi terminate în tandem. Garajele au dispărut de pe Uranus, iar acum urmează amenajări după modelul străzii Orion.

Nici în Parcul Pădurice nu mai e chiar așa mult de lucrat, dar totul este la cheremul vremii, iar primarul Robu se ferește să promită termene: „Până la mijlocul lui aprilie ar putea fi gata, dar vedeți că plouă aproape zilnic și e puțin probabil ca vremea să fie bună”.

În privința stării spațiilor și a străzilor dintre blocuri, Nicolae Robu a recunoscut: „Eu mai primesc semnale pe Facebook de la cetățeni din diverse zone că între blocuri nu există amenajări, de fapt, nu au fost niciodată. Ne preocupă să amenajăm absolut toate aceste spații, abslout toate, dar nu s-au făcut lucrări de 30-40 de ani și nu se pot face atât de repede. De fapt, am putut amenaja doar în 2015 și 2016, pentru că nu aveam încă proiectele făcute și nici licitațiile organizate”.

Reabilitarea străzilor va începe, conform promisiunilor primarului, cu strada Ioan Slavici, după care vor urma Ana Ipătescu și o parte din Calea Șagului.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Primarul Timișoarei știe că între blocuri e plin de noroi. Care vor fi următoarele străzi reabilitate

  1. si daca stie, de ce nu ii spune cinevaPrimarului ca solutia e piatra concasata ? Se tem ca daca afla ii pune la treaba si iar ii creste poplaritatea ? Amenajarile cu piatra concasata nu necesita proiectare ..asta ca sa aflati si voi un secret bine pazit de cei de la drumuri din Primarie .

  2. Cei din cartierele vechi sunt oarecum fericiti, in schimb cei din cartierele noi au parte de blocuri mai inghesuite ca pe timpul lui Ceausescu, drumuri mai inguste, parcuri inexistente si parcari publice zero (o masa mare de beton).
    Inca o problema cu parcarile este inventarea acestor „parcari ecologice”. Vedeti 2 exemple pe Stan Vidrighin (in fata la cimitir) si pe Sudului intersectie cu Sirius. Pentru edilii care nu cunosc acest tip de parcare le aduc la cunostinta ca acest tip de parcare e folosit in strainatate doar in locurile de parcare temporara (stadioane (o data pe saptamana), locuri de concert (parcare extinsa), gradini zoo (doar parcarea extinsa care se umple doar la evenimente sau in weekend). Nu se folosesc parcari ecologice la parcarile in care se parcheaza zilnic pentru ca aceasta parcare devine o masa mare de noroi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *