Primăria își închide vineri (aproape) toate porțile. Programul cu publicul va fi reluat în 9 ianuarie

Primaria Timisoara 2

În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 19 decembrie 2016.

Astfel, ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 16 decembrie, acesta urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017. În tot acest interval de timp se vor desfăşura cu predilecţie activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).

Cum vor funcționa departamentele

La Compartimentul Administrare Fond Funciar – ultima zi de program cu publicul este 16 decembrie, urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2016 – 6.01.2017. Astfel, ultima zi de lucru va fi în data de 20.12.2016, acesta reluându-se în data de 9.01.2017. Ultima zi de program cu publicul la Serviciul Autoritatea Tutelară este vineri, 16 decembrie, acesta urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017.

De asemenea, Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul în perioada 19.12.2016- 9.01.2017. Excepţie în această perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit din bd. 3 August 1919 nr. 17, care va funcţiona după următorul program: în perioadele 19.12.2016 – 23.12, 27-29.12 şi 3-6.01, între orele 8,30-11, iar în intervalele 24-26.12 şi 30.12-2.01 casieria va fi închisă.

La Direcţia Comunicare, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) îşi suspendă programul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 şi îl va relua în data de 9 ianuarie 2017. Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16.12-11.01, după următorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă 10-14, duminică-închis. Excepţie fac zilele de 24 şi 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14. În zilele de 25 şi 26 decembrie, precum şi 1 şi 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

La Directia Urbanism, ultima zi de lucru cu publicul va fi 16 decembrie, acesta urmând să fie reluat în 9 ianuarie.

Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program: la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere); la Serviciul de Stare Civilă, din data de 19 decembrie, vor funcţiona Biroul Înregistrări Naşteri și Biroul Înregistrări Decese, conform programului existent. Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi 23 decembrie. În zilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017, va funcționa numai Biroul Înregistrări Decese, în intervalul orar 10-12.

Atenție cu Fiscul!

La Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara ultima zi de program cu publicul va fi în 16 decembrie, programul de lucru fiind reluat în data de 9 ianuarie, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare, în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale, urmând să fie reluată în 9 ianuarie; serviciile de specialitate din cadrul direcției vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 16 decembrie, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din 9 ianuarie. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la 16 decembrie.

Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care efectuează tranzacția, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2016 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2016.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

One thought on “Primăria își închide vineri (aproape) toate porțile. Programul cu publicul va fi reluat în 9 ianuarie

  1. Vai, saracii, doar trei saptamani de concedii platite de prosti ca noi. Oamenii astia merita mult mai mult, cum ar fi o concedierea generala, atunci am fi si noi multumiti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *