Firmele de curierat ne dau mari bătăi de cap! Ce a păţit o timişoreancă este halucinant

firme curierat

Cumpărăturile online prind tot mai mult printre bănăţeni. Este mult mai comod să verifici, fără stresul generat de vânzătorii care îţi dau târcoale, produsele din magazine, să cugeţi asupra deciziei oricât ai nevoie şi să dai click pe produs, ca mai apoi să-ţi fie livrat la uşă.

Teoretic aşa stau lucrurile, practic de la click-ul pe produs până la vederea acestuia la domiciliu e cale lungă, pentru că s-au interpus firmele de curierat.

În unele situaţii s-a ajuns la atât de mari probleme, încât clienţii cărora coletele le ajung cu întârziere de o săptămână (asta după ce au umblat personal prin depozitele firmei de curierat şi au făcut apel la bunăvoinţa şefilor de la Bucureşti) să se considere… mulţumiţi şi fericiţi.

FAN Courier îşi bate joc, cu NESIMŢIRE, de clienţi. Ce au păţit mai mulţi timişoreni este SCANDALOS! 

„Eu sunt fericită. După ce comanda mea de mobilă, care nu era tocmai ieftină, împachetată în şase colete, a ajuns în depozitul de la Timişoara de la Bucureşti în doar o zi, mie mi-a ajuns acasă după o săptămână”, spune o timişoreancă, a cărei dorinţă a fost să-i facă o surpriză copilului său cu un birou nou exact cum şi-a dorit.

Culmea este că a doua zi după ce a făcut comanda, de la o firmă din Bucureşti, coletul, conform actelor, se afla la depozitul din Timişoara al Urgent Cargus. Pentru că acasă nu-i venea pachetul, clienta s-a decis să facă un drum până la depozitul firmei, asta după ce a stat o oră la telefon, unde i s-au pus diferite melodii, fără însă să-i răspundă cineva.

„Nu se poate…”, „nu ştiu…”… Încă o timişoreancă a dat piept cu „profesionalismul” celor de la firma „Fan Courier”. Ce a făcut clienta este SAVUROS

După ce a mai stat o oră la coadă, a aflat că din cele şase colete, în câte se afla mobila comandată, în depozit erau doar patru. Desigur, nu le-a ridicat, pentru că ar fi riscat să rămână cu trei sferturi de mobilă la preţ întreg. La coadă, alţi nemulţumiţi.

„Erau persoane care spuneau că aşteaptă de o lună coletul şi nu le ajunsese. Programul era până la ora 17, însă băiatul din depozit a fost amabil şi a mai ţinut deschis o oră. Tot degeaba, mulţi clienţi au plecat de acolo dezamăgiţi, fără colete. La fel şi eu, pentru că dacă ridicam cele patru colete ar fi trebuit să plătesc toată mobila şi poate celelalte două nu se mai găseau şi rămâneam cu mobila incompletă”, spune timişoreanca.

Țeapa trece prin Cargus! Unui tânăr i-a dispărut smartphone-ul „vândut” pe OLX

În fine, după telefoane la Bucureşti, la firma de unde făcuse comanda, timişoreanca a aflat că toate pachetele apăreau în acte ca fiind trimise în Timişoara. Practic, de abia după o săptămână timişoreanca a reuşit să primească întreg coletul.

„Am aflat apoi că de fapt eu sunt o clientă fericită, pentru că alţii se zbat mult mai mult, mai ales de sărbători. Un prieten mi-a spus că un pachet pe care trebuia să îl primească a ajuns înapoi la expeditor, asta în timp ce de la firma de curierat i se spunea să îl aştepte acasă, că va sosi din zi în zi”, spune timişoreanca.

Un alt timişorean a avut o problemă asemănătoare cu aceeaşi firmă. „Eu am făcut o comandă şi aşteptam coletul într-o anumită zi. Îmi trebuia produsul în acea zi, altfel nu mai aveam ce face cu el. Desigur, nu l-au adus. M-am dus la ei la depozit şi, din fericire, l-au găsit, după vreo două ore”, spune timişoreanul.

Iată că un simplu click pentru a primi o comandă acasă poate fi mult mai complicat şi mai stresant decât pare la prima vedere.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

13 thoughts on “Firmele de curierat ne dau mari bătăi de cap! Ce a păţit o timişoreancă este halucinant

  1. Este un articol de cacat , sincer .
    Lucrez intr-o firma in care 99% produsele ce le vand sunt trimise din bucuresti catre timisoara , lucram cu fan curier , urgent cargus ,etc.
    In cargus intr-adevar este un pic maj mare timpul de cautare pentru ca au un baiat , dar coletele in mare parte sunt livrate in aceeasi zi , sa nu vorbim de fan curier , de 3 zile imi cauta un colet in propiul depozit , fiecare firma are si uscaturile ei , dar nu comparati cargus cu fan ,

    1. W, rahat cu ochi esti tu, pentru ca nu vezi realitatea. Tu lucrezi la o companie, probabil mare, si de aia firmele de curierat se comporta altfel, ca sa nu piarda contractele. Probabil si tu, cand ai comandat ceva pentru tine, ai mentionat sa ti se aduca coletul la sediul firmei la care lucrezi. Cu oamenii de rand, comenzile aduse la domiciliu, nu este asa, isi bat joc de ei. Sa ne intelegem, nu este vina curierilor, ci a staff-ului firmelor, care nu angajeaza destui oameni si nu au destule masini, ca sa tina costurile cat mai mici. Aici e problema.

  2. Urgent Cargus nu sunt firma de curierat rapid .O saptamana si jumatate a stat coletul meu in depozit la ei,ajuns in Timisoara,dupa 3 telefoane la Bucuresti la ei + 2 telefoane la Emag si la furnizor am reusit sa ajung in posesia lui.Este ceva jenant….Astea nu sunt servicii .Probabil ca dupa incetarea contractului cu Emag(prosti ar fii Emag daca l-ar mai prelungii cu ei )…o sa se duca in cap Urgent Cargus.La asemenea prestatie nici nu ar merita altceva.

  3. Oamenii sunt de vina. Pt ca accepta. Si pt ca toti stiu de fan curier cand e vb sa le trimiti un colet cu toate ca sunt cei mai scumpi de pe piata si serviciile dezastru. Daca le zici de alt curier mai mic aaa nu, fan curier…. luati cu paine atunci…

  4. Iar la urgent cargus mi-au calculat laptop volumetric 🙂
    Si bicicleta la 100kg… ca asa e volumetric.
    Am verificat marimea coletului de fata cu agentul lor am trecut pe awb dimeniunile reale pt ca erau trecute mult mai mari, iar factura a venit tot pe dimensiunile mari… groaznic.
    NEMO la fel… livrare cand isi aduc aminte. Colet de 30-40 kg facturat 370kg :)))
    Dupa ce le-am spus au zis aa da este greseala, are 300. 🙂

  5. Se vede ca defapt tu ai o problema cu fan curier. Aia e . Articolul e de kkt. Si noi ca si curieri avem probleme cu unii clienti dar de asta nu ne apucam da ne facem bloguri sa scriem cat de halucinant este si ce nesimtiti pot fi unii care cred ca li se cuvinte totul si se uita urat cand trebuie sa plateasca transportu ca deh e foarte mult da vor servicii de occident.

  6. Toti sunt o apa si-un pamant si asta pentru ca,noi,cei care apelam la serviciile minunate oferite de ei,inca nu stim,nu ne cunoastem,toate drepturile!Cat priveste Fan Courier,cu ei am avut cele mai amri probleme,pana cand,dupa inca un episod nefericit cu ei,am mers la protectia consumatorului iar cei de aici mi-au explicat ca este bine sa tratam cu mare seriozitate tot ce tine de completarea hartiilor care ni le vara ei sub nas atunci cand vrem sa trimitem(vindem ceva pe olx,okazii,etc) sau atunci cand primim ceva adus(transportat) de ei!
    Stau si ma intreb: oare minunatii sefi de departamente sau birouri chiar nu au habar de ce se intampla in ograda lor!?Chiar nu realizeaza ca intr-o zi vor plati pentru nepasarea lor(macar in fata Bunului Dumnezeu)!?

  7. Pana in urma cu 3-6 luni frima CARGUS era performanta intradevar. In 2-3 zile de la instiintarea firmei online coletul era predat. In anul acesta insa performanta nu exista. Din 3 colete pe care le asteptam, unul a ajuns dupa 7 zile, al doilea a fost returnat fara nici un contact telefonic sau macar un mesaj SMS. Am instiintat firma online si ca urmare pentru cel de-al treilea colet in loc de telefon, am primit un mesaj cum ca nu m-au gasit la adresa la ora 13.00. Afirmatia nu era reala asteptam coletul la locul de munca cu portar non-stop si doar la 150 de metri de depozitul CARGUS. Imi pare sincer rau sa constat involutia firmei CARGUS si cred ca datorita performantei anterioare, foarte bune, au fost solicitati si au acceptat clienti noi importanti care au generat un volum prea mare de coletarie fiind pregatiti pentru aceasta dezvoltare.

  8. Pana in urma cu 3-6 luni frima CARGUS era performanta intradevar. In 2-3 zile de la instiintarea firmei online coletul era predat. In anul acesta insa performanta nu exista. Din 3 colete pe care le asteptam, unul a ajuns dupa 7 zile, al doilea a fost returnat fara nici un contact telefonic sau macar un mesaj SMS. Am instiintat firma online si ca urmare pentru cel de-al treilea colet in loc de telefon, am primit un mesaj cum ca nu m-au gasit la adresa la ora 13.00. Afirmatia nu era reala asteptam coletul la locul de munca cu portar non-stop si doar la 150 de metri de depozitul CARGUS. Imi pare sincer rau sa constat involutia firmei CARGUS si cred ca datorita performantei anterioare, foarte bune, au fost solicitati si au acceptat clienti noi importanti care au generat un volum prea mare de coletarie fiind pregatiti pentru aceasta dezvoltare.

  9. Fan courier cea mai proasta firma de curierat……am povesti adevarate cu aceasta firma…..sunt si obraznici,neglijenti ,nu raspund la telefon etc.etc. mari mincinosi, fan courier din Resita……

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *