De aproape un an o timişoreancă încearcă să ajungă la primar, dar nu poate pentru că nu are Facebook

O femeie din Timișoara încearcă, de aproape un an, să convingă autoritățile locale să modifice traseul unui mijloc de transport în comun, astfel încât să fie în beneficiul mai multor locuitori din zona Fabric.
troleibuz11

În martie, Elena Păcurariu a cerut, în numele mai multor timișoreni de pe străzile Ladea, Moldovei, Zimnicea, Garofiței, Cometa și altele din împrejurimi, ca troleibuzul 11 să nu mai întoarcă la pădurea dinspre Ghiroda, ci la capătul Străzii Ștrandului.

CITEŞTE ŞI: Caz revoltător în vestul ţării: la nici 2 ani a fost bătut crunt de părinți!

”De la penultima stație, firobuzul merge gol câteva zeci de metri până unde face bucla de întoarcere. Noi, locuitorii din zona Fabric, am dori să întoarcă pe Strada Ștrandului, pentru că așa ar putea fi de folos unor oameni care locuiesc la o distanță destul de mare față de orice mijloc de transport în comun. Întoarcerea troleibuzului 11 la pădure nu folosește nimănui”, explică femeia.

Demersurile sale făcute în acest scop au rămas fără rezultat. A fost de nenumărate ori la primărie, încercând să obțină o audiență la primarul Nicolae Robu, dar, de fiecare dată, i s-a spus că acest lucru este imposibil.
troleibuz11a

La un moment dat, i s-a sugerat să încerce să ia legătura cu edilul pe… Facebook, știindu-se că primarul e mare fan al socializării pe internet. Elena Păcurariu, o femeie ajunsă la o vârstă respectabilă, nu e familiarizată cu calculatorul, drept pentru care nu a putut da curs sugestiei. Într-un final, după mai multe insistențe, a fost primită în audiență la șeful Direcției tehnice din cadrul primăriei, Culiță Chiș.

”I-am prezentat domnului Chiș o schiță, așa cum m-am priceput eu să o fac, explicându-i că ar fi mult mai util dacă troleibuzul ar întoarce pe Strada Ștrandului. Mi-a zis, din start, că nu se poate, pentru că nu sunt bani. I-am adus și argumentul că firele de curent există acolo pe un sens, fiind cele pe care circulă M11. Deci, ar mai trebui trase fire doar pe celălalt sens de mers, pe o porțiune de vreo 500 de metri. Domnul Chiș a spus că nu cunoaște zona, dar că oricum nu consideră că e o idee bună”, povestește femeia.
troleibuz11b

Pe de altă parte, însă, directorul RATT, Ioan Goia, la care Elena Păcurariu a fost, de asemenea, în audiență a fost de acord cu propunerea ei. ”Mi-a zis însă că nu are bani, doar dacă îi dă primăria”, a precizat timișoreanca.

”Pentru linia M11 s-au găsit resurse financiare, am înțeles că au fost fonduri europene. Ce să zic?

Poate primarul din Ghiroda este mai interesat de bunăstarea localnicilor săi”, a adăugat, cu amărăciune, timișoreanca, dezamăgită că edilul municipiului de pe Bega nici măcar nu a primit-o în audiență ca să-i asculte păsul și, cine știe, poate că doleanța sa, care este, de fapt, a zeci de locuitori din zona Fabric, ar fi ajuns să primească undă verde în consiliul local…


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 Răspunsuri “De aproape un an o timişoreancă încearcă să ajungă la primar, dar nu poate pentru că nu are Facebook

  1. @Troleibuzul 12 – cu putina bunavointa se poate fara sa se cheltuiasca vreun ban – pe portiunea de 500 m fara fir troleibuzul poate merge propulsat de motorul diesel din dotare.

  2. „Firobuzul merge gol cateva zeci de metri pana unde face bucla de intoarcere”. Asta da analiza de rentabilitate la care ajunge madam Pacurariu, in schimb vreo o investitie noua pe 500 m pentru cateva zeci de pasageri pe zi. Daca tot a fost si la directorul RATT care ar fi de acord cu propunerea sa dar zice ca nu are bani sa-i dam un sfat: insista stimata pensionara ca doar in „parohia” lui Goia, a se citi depoul de tramvaie s-a construit o biserica, casa parohiala si centrul cultural!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare